קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אשכולילה.
    על ידי Summer בפורום דיבורים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-04-2007, 00:05
  2. תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 01-03-2007, 07:47
  3. אשכולילה.. יש פה מישו בכלל?
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2007, 07:40
  4. אשכולילה... קצת מוקדם היום...
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 18-11-2006, 03:09
  5. אשכולילה... אשכול צלפי לילה...
    על ידי Ravid בפורום דיבורים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-10-2006, 07:09
נושא נעול
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 41

אשכולילה - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    כן מצאתי חיים מעבר למחשב .
    לא , עד 16 ... אבל אין לי הוט אז אני רואה באינטרנט

    חיפה שלוםםםםםםםםם , חיפה שלוםםםםםםם הלך הדאבלל תמשיכו לחלוםםםםם (:

    חח אין מה לעשות תמיד שמשעמם בסוף חוזרים לפה, חח עדיף לך לא לדבר על חיפה לבנתיים ביתר שלך לא משהו נשאר רק הגביע ואגייאר הלך ובעזרת השם גם ביתר תלך יחד איתו
    [CENTER]




  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv2222 צפיה בהודעה
    חח אין מה לעשות תמיד שמשעמם בסוף חוזרים לפה, חח עדיף לך לא לדבר על חיפה לבנתיים ביתר שלך לא משהו נשאר רק הגביע ואגייאר הלך ובעזרת השם גם ביתר תלך יחד איתו
    חח ביתר שלי לא משהו ? אה טווב ... אש במכתש בפעם השנייה
    הכי טוב ככה , מצידי שביתר ישחקו בליגה ג' רק שהצעירים ישחקו
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  4. #18
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    חח ביתר שלי לא משהו ? אה טווב ... אש במכתש בפעם השנייה
    הכי טוב ככה , מצידי שביתר ישחקו בליגה ג' רק שהצעירים ישחקו
    כמה חיפה ניצחו אותכם השנה שאת מדברת 3-0 אם אני לא טועה בטדי אז עדיף שלא תדברי על חיפה

    ואז את תשארי האוהדת היחידה שלהם, לביתר יש קהל של הצלחות אין מה לעשות..

    וזה היה בוינטר חמודה
    [CENTER]




  5. #19

    ברירת מחדל

    חח לפני המשחק הזה לא ניצחתם את ביתר בליגה משנת 2005
    איך אתם מתלהבים על הניצחון הזה כאילו ניצחתם את ריאל , נו ברור ... ככה זאת ביתר הגדולה
    חחחחחחחחחחחחח לביתר יש קהל שלהצלחות ??
    אומר את זה האוהד חייפה , שכשחיפה היו מקום חמישי הם הביאו 2000 איש למשחק ביית
    העיקר שהיה להם תירוץ טוב ... הם מענישים את השחקנים
    תבין , אין כמו הקהל של ביתר ולא יהיה ... וכולם יודעים את זה - אנחנו קהל עם אופי , לא צבועים
    לא כמו חיפה שרק מתיימרים איך להיות ארגון אולטראס
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  6. #20
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    עדן
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    32
    הודעות
    743
    לייקים
    0
    נקודות
    3,570
    משפט מחץ
    מי שמרביץ לכם תגידו לי אני יעזור לו...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב...

  7. #21
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    חח לפני המשחק הזה לא ניצחתם את ביתר בליגה משנת 2005
    איך אתם מתלהבים על הניצחון הזה כאילו ניצחתם את ריאל , נו ברור ... ככה זאת ביתר הגדולה
    חחחחחחחחחחחחח לביתר יש קהל שלהצלחות ??
    אומר את זה האוהד חייפה , שכשחיפה היו מקום חמישי הם הביאו 2000 איש למשחק ביית
    העיקר שהיה להם תירוץ טוב ... הם מענישים את השחקנים
    תבין , אין כמו הקהל של ביתר ולא יהיה ... וכולם יודעים את זה - אנחנו קהל עם אופי , לא צבועים
    לא כמו חיפה שרק מתיימרים איך להיות ארגון אולטראס

    מזה משנה מה היה, עכשיו אפילו שאנחנו מגיעים לטדי אתם משתינים במכנסיים ונראה עד כמה ביתר תהיה גדולה שהיא תפסיד לעירוני עגלות בליגה ג'...

    ואתם הקהל הכי צבוע שיש מה את מדברת ברגע שאמסלם יפסיד איזה שני משחקים ברצף כל הקהל של ביתר יתחיל לקלל אותו שהוא נחשב אצלכם סמל אין אצלכם כבוד לשחקנים העיקר אצלכם שינצחו ואם לא אפילו תהרגו עם הלא פאמליה שלכם את המאמן,אפילו את קורנפיין מקללים ורושמים כתובות נעצה נגדו אין לכם כבוד לסמלים שלכם פשוט יש לכם קהל בושה...
    [CENTER]




  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של -HAIM-
    שם פרטי
    חיימוביץ
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    30,964
    לייקים
    1234
    נקודות
    83
    פוסטים בבלוג
    77
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב
    מה נהיה זה פורום כדורגל ?
    נערך לאחרונה על ידי -HAIM-; 28-03-2010 בשעה 23:52.


  9. #23
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    4,449
    לייקים
    5
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב

  10. #24

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv2222 צפיה בהודעה
    מזה משנה מה היה, עכשיו אפילו שאנחנו מגיעים לטדי אתם משתינים במכנסיים ונראה עד כמה ביתר תהיה גדולה שהיא תפסיד לעירוני עגלות בליגה ג'...

    ואתם הקהל הכי צבוע שיש מה את מדברת ברגע שאמסלם יפסיד איזה שני משחקים ברצף כל הקהל של ביתר יתחיל לקלל אותו שהוא נחשב אצלכם סמל אין אצלכם כבוד לשחקנים העיקר אצלכם שינצחו ואם לא אפילו תהרגו עם הלא פאמליה שלכם את המאמן,אפילו את קורנפיין מקללים ורושמים כתובות נעצה נגדו אין לכם כבוד לסמלים שלכם פשוט יש לכם קהל בושה...
    חחחחחחחחחחחח למה נראה לך מה אתה יצור ??

    ובחיים לא ידברו על אמסלם , אמסלם תמיד ישאר המלך
    ואותם אנשים שקיללו את קורנפיין לא מייצגים אותנו ואתה אפילו יכול להסתכל בפורום , אף אחד לא תמך בזה . אז 3 אנשים רשמו משהו
    זה מייצג את כל הקהל ?
    ולנו אין כבוד לסמלים ? חחחחחחחחחחחחח אייל ברקוביץ' היה סמלל אצלכם רק ביקש לחזוור לסיים בחיפה ולא היה לכם איכפת בכלל
    כמו שאומרים הגמל לא רואה את הדבשת שלו
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  11. #25

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי The Crow צפיה בהודעה
    לילה טוב
    מה נהיה זה פורום כדורגל ?
    מה רע ? קצת איכות
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  12. #26
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי The Crow צפיה בהודעה
    לילה טוב
    מה נהיה זה פורום כדורגל ?
    תרגל,לפעמים היינו מגיעים ל100 עמודים עם הוויכוחים שלנו

    ציטוט נכתב במקור על ידי רונקייי אבוטבול צפיה בהודעה
    חחחחחחחחחחחח למה נראה לך מה אתה יצור ??

    ובחיים לא ידברו על אמסלם , אמסלם תמיד ישאר המלך
    ואותם אנשים שקיללו את קורנפיין לא מייצגים אותנו ואתה אפילו יכול להסתכל בפורום , אף אחד לא תמך בזה . אז 3 אנשים רשמו משהו
    זה מייצג את כל הקהל ?
    ולנו אין כבוד לסמלים ? חחחחחחחחחחחחח אייל ברקוביץ' היה סמלל אצלכם רק ביקש לחזוור לסיים בחיפה ולא היה לכם איכפת בכלל
    כמו שאומרים הגמל לא רואה את הדבשת שלו

    חח יצור,מדברת הפרחה המטומטמת=-O(זה בא מאהבה)

    חכי תראי איך יתחילו לדבר על אמסלם ברגע שהוא לא יצליח ויתחילו לשרוק לו מהיציע שילך הביתה ככה זה הקהל של ביתר והוא תמיד היה ככה גם לאוחנה הם עשו את זה והם יעשו את זה גם לו ואוחנה היה פי שתיים יותר גדול ממנו,

    ולהזכירך מי שרשם את זה היה הלא הפאמליה הזאת שאומרת עוד שהיא הקהל האמיתי של ביתר,איזה בדיחה הארגון הזה רק הורס את הקבוצה עם כל הקנסות שהם מקבלים בגללם..

    וברקוביץ, היה הכי טוב שהוא לא הגיע סתכלי עליו עכשיו רק פותח את הפה הוא היה הורס את הקבוצה היה בסוף הקריירה ובקושי יכל לשחק אם הוא באמת היה רוצה לשחק בחיפה הוא היה מוותר על הכסף זה סמל אמיתי ולא שחקן שרץ לת"א לעגליטקוס בשביל הכסף,סתכלי על קייסי סתכלי על חרזי איזה כבוד נותנים להם..


    ופששש רון סויסה הפצצת בפתגם הפעם
    [CENTER]




  13. #27
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אדי
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    גיל
    31
    הודעות
    3,447
    לייקים
    2
    נקודות
    384
    משפט מחץ
    תהיה מה שאתה רוצה להיות,ולא מה שאחרים רוצים לראות!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילט

    בברכה , אדי.
    מעצב בקהילת אטרף.

    Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com

    הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!





  14. #28
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    3,194
    לייקים
    1
    נקודות
    265
    משפט מחץ
    םיממעושמ םתא הז תא םתארק םא
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה טוב

  15. #29

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv2222 צפיה בהודעה
    תרגל,לפעמים היינו מגיעים ל100 עמודים עם הוויכוחים שלנו




    חח יצור,מדברת הפרחה המטומטמת=-O(זה בא מאהבה)

    חכי תראי איך יתחילו לדבר על אמסלם ברגע שהוא לא יצליח ויתחילו לשרוק לו מהיציע שילך הביתה ככה זה הקהל של ביתר והוא תמיד היה ככה גם לאוחנה הם עשו את זה והם יעשו את זה גם לו ואוחנה היה פי שתיים יותר גדול ממנו,

    ולהזכירך מי שרשם את זה היה הלא הפאמליה הזאת שאומרת עוד שהיא הקהל האמיתי של ביתר,איזה בדיחה הארגון הזה רק הורס את הקבוצה עם כל הקנסות שהם מקבלים בגללם..

    וברקוביץ, היה הכי טוב שהוא לא הגיע סתכלי עליו עכשיו רק פותח את הפה הוא היה הורס את הקבוצה היה בסוף הקריירה ובקושי יכל לשחק אם הוא באמת היה רוצה לשחק בחיפה הוא היה מוותר על הכסף זה סמל אמיתי ולא שחקן שרץ לת"א לעגליטקוס בשביל הכסף,סתכלי על קייסי סתכלי על חרזי איזה כבוד נותנים להם..


    ופששש רון סויסה הפצצת בפתגם הפעם
    אותו קהל ששורק אלה האוהדי הצלחות ... נגד מכבי בשמינית גמר
    היו כאלה שהתחילו לקלל ת'שחקנים
    התעצבנו עליהם אמרנו תגיעו למשחקים יהיה לכם ת'זכות לקלל אותם בכלל
    באים רק למשחקים גדולים רק אחרי כמה נצחונות ...
    ומאיפה אתה כל כך בטוח שהלה פמיליה עשו את זה ? כי החתום השם שלהם ?
    דיי דיי להיות כל כך מושפעים ולאכול כל דבר שהתקשורת נותנת לכםם
    תאמיין לי אחד אחד מהארגון הזה נותנים את הנשמה בשביל ביתר , כשביתר היו מועמדים לפירוק הלכו דיברו עם כל הזמרים הכי גדולים
    שבועות רדפו אחרי אנשים רק שיופיעו בחינם או במחיר סמליי , כניסה תעלה נגיד 150 שקל והכסף ילך לביתר
    לא כמו הקופים הירוקים רק מחפשים איך יקראו להם אולטראס מושפעים מהתחת
    כל הזמן איכפת להם מה התקשורת תגיד ואיך אנשים אחרים יגיבו עליהם , ארגון של צבועיים
    " אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
    אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "

    http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg

    קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
    יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "

    בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...

  16. #30

    ברירת מחדל

    לילה טוב..

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:36.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,304 | הודעות: 8,213,898 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect