|
|
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
חח לפני המשחק הזה לא ניצחתם את ביתר בליגה משנת 2005
איך אתם מתלהבים על הניצחון הזה כאילו ניצחתם את ריאל , נו ברור ... ככה זאת ביתר הגדולה
חחחחחחחחחחחחח לביתר יש קהל שלהצלחות ??
אומר את זה האוהד חייפה , שכשחיפה היו מקום חמישי הם הביאו 2000 איש למשחק ביית
העיקר שהיה להם תירוץ טוב ... הם מענישים את השחקנים
תבין , אין כמו הקהל של ביתר ולא יהיה ... וכולם יודעים את זה - אנחנו קהל עם אופי , לא צבועים
לא כמו חיפה שרק מתיימרים איך להיות ארגון אולטראס
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
לילה טוב...
מזה משנה מה היה, עכשיו אפילו שאנחנו מגיעים לטדי אתם משתינים במכנסיים ונראה עד כמה ביתר תהיה גדולה שהיא תפסיד לעירוני עגלות בליגה ג'...
ואתם הקהל הכי צבוע שיש מה את מדברת ברגע שאמסלם יפסיד איזה שני משחקים ברצף כל הקהל של ביתר יתחיל לקלל אותו שהוא נחשב אצלכם סמל אין אצלכם כבוד לשחקנים העיקר אצלכם שינצחו ואם לא אפילו תהרגו עם הלא פאמליה שלכם את המאמן,אפילו את קורנפיין מקללים ורושמים כתובות נעצה נגדו אין לכם כבוד לסמלים שלכם פשוט יש לכם קהל בושה...
[CENTER]
חחחחחחחחחחחח למה נראה לך מה אתה יצור ??
ובחיים לא ידברו על אמסלם , אמסלם תמיד ישאר המלך
ואותם אנשים שקיללו את קורנפיין לא מייצגים אותנו ואתה אפילו יכול להסתכל בפורום , אף אחד לא תמך בזה . אז 3 אנשים רשמו משהו
זה מייצג את כל הקהל ?
ולנו אין כבוד לסמלים ? חחחחחחחחחחחחח אייל ברקוביץ' היה סמלל אצלכם רק ביקש לחזוור לסיים בחיפה ולא היה לכם איכפת בכלל
כמו שאומרים הגמל לא רואה את הדבשת שלו
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
תרגל,לפעמים היינו מגיעים ל100 עמודים עם הוויכוחים שלנו![]()
חח יצור,מדברת הפרחה המטומטמת=-O(זה בא מאהבה)
חכי תראי איך יתחילו לדבר על אמסלם ברגע שהוא לא יצליח ויתחילו לשרוק לו מהיציע שילך הביתה ככה זה הקהל של ביתר והוא תמיד היה ככה גם לאוחנה הם עשו את זה והם יעשו את זה גם לו ואוחנה היה פי שתיים יותר גדול ממנו,
ולהזכירך מי שרשם את זה היה הלא הפאמליה הזאת שאומרת עוד שהיא הקהל האמיתי של ביתר,איזה בדיחה הארגון הזה רק הורס את הקבוצה עם כל הקנסות שהם מקבלים בגללם..
וברקוביץ, היה הכי טוב שהוא לא הגיע סתכלי עליו עכשיו רק פותח את הפה הוא היה הורס את הקבוצה היה בסוף הקריירה ובקושי יכל לשחק אם הוא באמת היה רוצה לשחק בחיפה הוא היה מוותר על הכסף זה סמל אמיתי ולא שחקן שרץ לת"א לעגליטקוס בשביל הכסף,סתכלי על קייסי סתכלי על חרזי איזה כבוד נותנים להם..
ופששש רון סויסה הפצצת בפתגם הפעם![]()
[CENTER]
לילט
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!
לילה טוב
אותו קהל ששורק אלה האוהדי הצלחות ... נגד מכבי בשמינית גמר
היו כאלה שהתחילו לקלל ת'שחקנים
התעצבנו עליהם אמרנו תגיעו למשחקים יהיה לכם ת'זכות לקלל אותם בכלל
באים רק למשחקים גדולים רק אחרי כמה נצחונות ...
ומאיפה אתה כל כך בטוח שהלה פמיליה עשו את זה ? כי החתום השם שלהם ?
דיי דיי להיות כל כך מושפעים ולאכול כל דבר שהתקשורת נותנת לכםם
תאמיין לי אחד אחד מהארגון הזה נותנים את הנשמה בשביל ביתר , כשביתר היו מועמדים לפירוק הלכו דיברו עם כל הזמרים הכי גדולים
שבועות רדפו אחרי אנשים רק שיופיעו בחינם או במחיר סמליי , כניסה תעלה נגיד 150 שקל והכסף ילך לביתר
לא כמו הקופים הירוקים רק מחפשים איך יקראו להם אולטראס מושפעים מהתחת
כל הזמן איכפת להם מה התקשורת תגיד ואיך אנשים אחרים יגיבו עליהם , ארגון של צבועיים
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...