רבידושששש נשמהה שיהיה לך הצלחה בהכל באמת גיוס קל ומהנה!! אתה תיהיה ממש חסר פה וכולנו נתגעגע אבל אתה הולך לשמור לנו על הארץ הקטנה שלנו ואני בטוחה במאה אחוז שאתה תעשה את העבודה כמו שצריך. שה' ישמור עליייך ועל כל החייילים הלוואי ובאמת לא יהיו שום מלחמות במדינה הזאת ואתה תשב לך בבסיס ותשחק ששבש עם החבר'ה. תודה על ההקדשהאם אתה היית יודע כמה אני מעריכה אותך...
"צאתך לשלום ובואך לשלום"




אם אתה היית יודע כמה אני מעריכה אותך...
ציטוט ההודעה












