צמה
זו תהיה השנה ה5 שלי
צמה
זו תהיה השנה ה5 שלי
|
|
לא צם
אם כבר יש נושא על צום אני חיייייייב לשאול שאלה
יש פה מישהו ששומע rock/metal/funk או משהו בסיגנון ועדיין צם?
אתה מעאפןנכתב במקור על ידי OzzY
אמרת שמוזר לךה קטע ששזה דווקא ביום כיפור למה לא ביופם אחר
אז זאת הבעיה שלך? המיקום של היום?אתה לא צם דווקאכי זה בי' תשרי? אני לא מבין אותך
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
לא יואב לא אמרתי שאני אצום ביום אחר חוץ מיום כיפור!
אני לא צם בכלל ואם אני ארצה לצום ביום רביע ב 10 לדצמבר אני אצום כי באלי
ואם אני ארצה לצו בכיפור אני אצום
ואין לזה שום קשר לשמירת מצוות! כי אני לא שומר כי אני לא מאמין בזה
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אתה תמות בגיל 19 גג
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני צמה
שנה ראשונה....בהצלחה לי![]()
אידיוט :|
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
בההצלחה=]נכתב במקור על ידי k-g
אבל אם את רואה שקשה תאכלי
=]
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
בוא אני יגיד לך משהו שאני מקווה שלא יעליב פה אנשיםנכתב במקור על ידי LinkinH
הרבה ילדים בגילאים 11-17 לא מאמינים בכלום בגלל שהם ממורמרים ובגלל שהאלוהים שלהם זה הלהקה שהם אוהבים(בגלל זה אנשים מסיבה לא מזוהה רושמים את הלהקה על היד)
ובגלל זה או משהו בסיגנון הזה הם לא מאמינים בכלום
אבל בגיל 17 או 18 הם כבר מתחילים להאמין באלוהים והדפיקה במוח שלהם מתחילה להסתדר
הם עוד יכולים להמשיך לשמוע את אותה המוזיקה ולהסתובב עם אותם החברים שהיו כמוהם אבל הדפקה בראש מסתדרת והם בכל זאת מתחילים להאמין וללבוש בגדים צבעוניים ולא רק שחור וכמובן מורידים את השיער הארוך אם יש
או שבגיל 19 הם פותחים להקה לא מצליחה וחושבים שהם יגיעו לאנשהו ושהם ימותו הם ילכו לגיהנום
אני לא בא להעליב אף אחד בהודעה הזאת ואני לא בא לנסות לצאת חכם... זה רק ידע כללי שקיבלתי מסוג של אנשים אז אל תקחו ללב![]()
בהצלחה , גם אם קשה לך אל תאכלי , תחזיקי זה קשה אין מה לעשות ! זה צום את אמורה להתענות.נכתב במקור על ידי LinkinH
רק קיפוח נפש דוחה הכל , רק אז תאכלי .
מה זה אם את רואה שקשה תאכלי ? גם לי קשה לכולם קשה אין 1 שלא קשה לו אז כולם ישברו ? שטויות זה אמור להיות קשה אנשים מי שצם לא להשבר !
נערך לאחרונה על ידי Xanax; 30-09-2006 בשעה 21:05.
למה אתה מתכוןו?נכתב במקור על ידי מתיתיהו
וטאקו, אתה לא מבין מהחיים שלך אני חיבי להגיד לך.
תצמד למה שאתה יודע, לפתוח מסקרים מטומטים.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
יואב, מה אתה רב איתו בכלל?
זכותו האישית לא לצום.