לילה טוב....... אייזה כייפ היה בהופעות היום כאן באשדוד , צחוקים אעאעאששש .
צ'יפים לפוקר | הוסף כחבר | תן לייק
נכתב במקור על ידי flash back מחר אני קם ב 7 בבוקר רק בשביל לראות את אריק סאמק =\ מי פה?? הכינוי שלך זה וורוד אדום XD המנהלים הגבוהים לא אוהבים אותכם
נערך לאחרונה על ידי MoTkAy; 14-08-2008 בשעה 02:52.
לילה טוב ביצ'ס מה ככה מי פה?
ואיייי יבשש
בוקר/לילה טוב
Balordi© נכתב במקור על ידי EnBlack אוי אני קצת מפגר אבל לא עד כדי כך חוץ מזה שניסיתי להצחיק את עצמי מה שלא הלך ככ וגם נפל לי המצחיק ממזמן ואני מודע לכך משתתף בצערך
איזה יובש פעם היינו דופקים לפחות 40 עמודים בקלות anyway היום ב9 יש לי מבחן קבלה לפנימיה של אורט באשדוד של קציני ים wish me luck bitches XD
קרדיט לexpers ה על החתימה הפצצתית הזאת נכתב במקור על ידי Nestle הכנסתי חצי אצבע לתחת. אולג תהיה בריא אחי נכתב במקור על ידי FLASH ואווו אחי אפשר ללחוץ לך תזין חחחח קורע זה
בוקר טוב
צפייה בענן תגיות
חוקי הפורום