סטלה ארטוואההההה איזה בירההה ממממ חחח
|
|
לא יודע לא ממש עושה לי את זה בירה לא אוהב לשתות אבל גם אני ינסה נשמע לי טוב טוב הבירה אבל אני גם מנסה למצוא בזה איזה שהוא טעם
אוהב רק כשיוצאים חברה לפאב או משהו לא חובב גדול ..
בזמן האחרון כן
אוהב במיוחד בקיץ
פאולנר הבירה מספר אחת =] תודה לאל שיש כמה מקומות בירושלים שמוכרים.. אין על הבירה הזאת!
ואם אין אז גולדסטאר תמיד מקובל עלי =]