כיף לך אחי מקנא
תהנה אחי
קרדיט ל PdL אתיופי גאה.
תודה, אבל הכי באסה זה שתכננתי לעשות על האש עם המשפחה יום אחרי חגיגות יום העצמאות.. לא נורא יש עוד חופשים XD
חוקי הפורום