כן אני ימשיך עם זה בלי קשר... רק צריך לחשוב עליהם=-Oנכתב במקור על ידי OzzY
חוץ מזה שזה כן נכון... גם בדרך כלל אנשים מתעצבנים מזה שזה נכון
פשוט תעלומה האנשים האלה...
כן אני ימשיך עם זה בלי קשר... רק צריך לחשוב עליהם=-Oנכתב במקור על ידי OzzY
חוץ מזה שזה כן נכון... גם בדרך כלל אנשים מתעצבנים מזה שזה נכון
פשוט תעלומה האנשים האלה...
|
|
אני צם לא מעניין אותי מה כולם אומרים..
צום מועיל לכולם בהצלחה
וגמר חתימה טובה
סליחה לכולם
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
אני בכלל לא רב
לא רב איתו
לא רב בכלל
שיהיה לו בכיף שלא יצום רק שלא יהיה כל כך אטופ
שינסה
זה לא יהרוג אותו
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
מה זה יתן לי?
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
טאקו "התיאוריה" שלך מאוד אבל מאוד מאוד שטוחה ומפגרת, אם תחשוב טיפה אז אין לה בסיס.
יואב לא צריך לצום בשביל להרגיש שלם עם עצמך.
מי עבר בר מצווה ולא צםםם!?!?1
אם הייתי אומר את התיאוריה המלאה שלי על האנשים האלה ואת השם המלא שלהם הייתי מקבל באןנכתב במקור על ידי Hoobastank
בצדקנכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
הייתי מקבל באן כי אני שונא את האנשים האלה וקשה לי להסביר עליהם בלי לקללנכתב במקור על ידי OzzY
לא בגלל שאני אומר מה שהם עושים
שום צדק
זכותו להגיד את זה
ואממ בסדר אני ארד מכם,באמת לא יצא מזה כלום
לא שומרים אל תשמרו
יאללה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
למה אתה שונא אותם? דיברו איתך בכלל? אני מניח שלא.נכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
שונא ת'מראה של אותם אנשים? אל תסתכל.
תשמור בבטן כל מה שאתה חושב.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אנשים פה פשוט עושים צחוק מעצמם
מבקשים סליחה אבל ממשיכים להתנהג כמו זבלים בלי שום כבוד לאחרים
צמים בכיפור אבל ביום שבת עושים על האש
שיהיה ... בכל מקרה
הייתי רוצה לצום בשביל ה"כיף"
אבל לא נראה לי שאני יוכל בלי לשתות כי אני אשכנזי רצח
וטאקו
אני מכיר כמה וכמה אנשים ששומעים rock metal punk וצמים
אפילו אני מכיר יותר כאלה שצמים מאשר לא צמים
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
תסביר לי ת'תאורייהנכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
לא הבנתיה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני באמת חושב שתה צודקנכתב במקור על ידי Alonh
אני באמת לא שומר על כל המצוות וביום כיפור אני לא צם בשביל לתקן את המצוות ואת העניין הזה
אני אישית חונכתי שכן צריך לצום בכיפור ובכיפור אני מנסה לתקן את עצמי כבנאדם ולצאת ממנו בנאדם טוב יותר ולא בנאדם מאמין יותר או דתי יותר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]