איפה אפשר לראות תקצירים של המשחקים? לפי מה שהבנתי כמעט לאף אתר ספורט ישראלי אין זכויות שידור..
איפה אפשר לראות תקצירים של המשחקים? לפי מה שהבנתי כמעט לאף אתר ספורט ישראלי אין זכויות שידור..
|
|
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
עזוב אותך שוודיה , ספרד משחקת היום .. עם כל ה"כוכבים" ראול טוב מוויה לדעתי :\ חבל .
Siete
אין פה מקום לדעה, ראול באמת יותר טוב מדויד ווייה, אני לא מוריד מהערך שלו דוד וייה חלוץ ענק, אבל אי אפשר להתחרות במנהיגות ומה שהוא תורם לנבחרת, חבל שהמאמן לא חושב ככה.
איזה משחק היה אתמול, הולנד - איטליה 0-3 להולנד משחק מצוין של נבחרת האורנג' אומנם השער הראשון של RVN היה בנבדל אבל גם הוא היה נפסל הם היו כובשים, ההגנה של איטליה אתמות נראתה לא טוב, מטראצי וברזאלי היו מאוד איטיים ולא הצליחו לשמור על ואן ניסטלרוי, המתפרצות של הולנד הביאו לגולים שלהם, הולנד שיחקה יפה מאוד וכמו שאמרתי לפניי היורו, מקווה שהם יגיעו רחוק היורו הזה הם נבחרת טובה.
יהיה כיף!
2-0 לספרד...
איזה התקפה יש להם =] כל אחד מפרגן לשני
שני הגולים של ווייה דרך אגב חח
סקיילנסר אתה רואה למה וייה משחק וראול לא?
אין המהירות של וייה והשילוב של טורס זה התקפה מוחצת של ספרד.
אם וייה יצטרך לריאל זה השידרוג שלהם באירופה.
3-0 ספרד..יא אללה הייתי בטוח יהיה משחק צמודדד..אבל..לא..
סקיילנסר אתה אוכל אותה שוב.
שלושער לוויה.
ועוד אחד בנבדל של פברגאס... ריבאונד מבעיטה של צ'אבי
נגמר 4-1
בואנה אתם ילדים ממש מסכנים , מדברים איתי על משחק שאני מדבר איתכם על קריירה שלמה :\ אם ראול היה זה היה נגמר אותו דבר חותם לכם 'בכל מקרה אמרתי שזה דעתי ומספיק אנשים שמבינים יותר מאיתנו חולקים על זה והרבה מסכימים .
מבחן קל מאוד לנבחרת ספרד וכוכביה :\ יש לה את השחקנים הכי מוכשרים באירופה (לטעמי בעולם זה ברזיל ארגנטינה ספרד הולנד פורטוגל , הכי מהנות שיש ) , עכשיו עם סרחיו ראמוס , אינייסטה , טורס(שהיום הוא החלוץ הטוב בעולם ) , איקר קסיאס הם יצעידו את ספרד קדימה .. גוטי היה חסר בתחילת המשחק ולדעתי ספרד עדין לא תזכה ביורו בגלל כמה סיבות .. לא כל יום רוסיה .
נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-06-2008 בשעה 20:59.
Siete
לההה
לראול אין את הריצה שיש לווייה
נכון שלראול יש עבר מפואר
אבל מדברים איתך על עכשיו, אפשר להביא גם את מראדונה שישחק כי יש לו עבר
אבל צריך לעשות מה שיהיה הכי טוב לנבחרת - ווויה יתרום יותר
השלושער שלו אולי גרם לכם לחשוב אחרת?
ואני בטוח ש"המנהיגות" שלו רק פגעה במרקם ובלכידות של הנבחרת הספרדית שלא בצדק למה לשחקנים כמו וייה, טורס צ'אבי, צ'אבי אלונסו, אינייסטה, פבריגאס, קאסיאס, סלחיו ראמוס ופויול שחקנים שנמצאים בכושר הרבה יותר טוב ממראול ומשקיעים יותר על המגרש ממנו למה להם להשקיע אם הוא מקבל תשואות מרוב הספרדים שלא בצדק?, הספרדים עדיין חושבים שיש להם ילד פלא בן 17 שיגיע לפחות לרמה של פלה, הם שכחו שהוא בן יותר מ-30 ולא הגיע ליכולת שהם ציפו ממנו.
גם ארגונייס ענה היום לכל המתנגדים שלו והרשים היום עם התוצאה הגבוהה ביותר שהושגה עד כה ביורו.
ניצן שירזי אמר עוד לפני המשחק משפט שאני מאוד מסכים איתו: ראול הוא אגדה אבל בעידן הנוכחי אין לו מקום בנבחרת.
Azax Syndrom לא היה נבדל פאנוצ'י המגן של איטליה היה מאחורי בופון http://www.youtube.com/watch?v=uhDFtkCb2vY
נ.ב
אני מחכה לעצבים שלך סקיילנסר![]()
HUP HOLLAND HUP
Visca Barca y Visca Catalunya
הכל דעות אמרתי לך תחשוב איך שאתה רוצה , בשבילי ראול עדין אחד מה-5 הטובים בעולם (היכולת של השנה הייתה מדהימה , החוכמה , הבישולים , הכיבושים והלחימה ) שלא נדבר על מה שקורה בחדר הלבשה.
וברק אתה שם למעלה , אמרו לך יותר מדי פעמים שאתה לא קרוב למציאות :\ מלך שערי היורו, האלופות ועוד מעט של ריאל בכל הזמנים והוא רק בן 30 .. תדבר כמה שאתה רוצה ממזמן הפסקתי לנסות להפנים מה שאתה כותב ... אני מאמין שאתה אפילו לא מאמין למה שאתה כותב אבל איך שתרצה .. העיקר אטו יותר טוב ממנו אחי .
נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-06-2008 בשעה 21:02.
Siete