SWEDVDR
SWEDVDR
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
|
|
יפה קיבלת 2 נק'
לשאלה הבאה:
ניסיתי להירשם לאתר והשגיאה הבאה הופיע:
Signup failed!
You appear to be connecting through a proxy server. Your organization or ISP may use a transparent caching HTTP proxy. Note: if you run an Internet-accessible web server on the local machine you need to shut it down until the sign-up is complete.
מה היא באה להגיד לי?
ואיך אני פותר אותה?
קל אבל עדיין 3 נק'!
טעות
נערך לאחרונה על ידי Razor711; 01-04-2009 בשעה 20:39.
אתה מתחבר דרך טרמינל!
אתה צריך לנתק אותו בישביל ההרשמה.
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
האתר גילה שנכנסת דרך פרוקסי, ואתה צריך להכנס רגיל [בלי פרוקסי]
לא משנה
נערך לאחרונה על ידי omri08; 01-04-2009 בשעה 20:39.
זה אומר שאתה משתמש באתר עם PROXY
היא באה להגיד לך שהטראקר חוסם את ה IP שלך / שאתה משתמש בפרוקסי.
יש לה רק פתרון אחד והוא להשתמש בפרוקסי / להחליף פרוקסי.
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
http://www.revolutiontt.net
PU- להעלות 25G, להיות חבר לפחות 4 שבועות ורטיו מעל 1.05
לא משלמים על VIP, תורמים ומקבלים VIP
1. https://www.revolutiontt.net
2. Must have been be a member for at least 4 weeks, have uploaded at least 25GB and have a ratio at or above 1.05. The promotion is automatic when these conditions are met. Note that you will be automatically demoted from this status if your ratio drops below 0.95 at any time.
3. 5 אירו לשבוע.
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
1.http://www.revolutiontt.net/
2.צריך 25 גיגה העלאה לפחות 4 שבועות וותק ורטיו של 1.05
3. 5 דולר (מהמר)