טאקו בכייף אתה מוזמן לשלוח לי את זה לפרטי ואני מבטיח שאני לא אתן לך שום באן או אזהרה, רק מעונין לדעת מה מתחרש אצלך בראש...
מי יודע אולי תפתח לי את הראש קצת.
טאקו בכייף אתה מוזמן לשלוח לי את זה לפרטי ואני מבטיח שאני לא אתן לך שום באן או אזהרה, רק מעונין לדעת מה מתחרש אצלך בראש...
מי יודע אולי תפתח לי את הראש קצת.
|
|
סתכל כמה תגובות אחורה תראה חלק מהתיאוריה שלי עליהםנכתב במקור על ידי LinkinH
אם אתה רוצה אני יעשה לך סיכום על האנשים האלה ><
אוזי- אני רואה אנשים כאלה כל יום ותאמין לי יש לי סיבה לשנוא את האנשים האלה
אלונח- האנשים האלה מתחת לגיל 17? כי אם כן אז באמת שכל הכבוד להם... זה האנשים ששברו את החוקים שקשורים אליהם... אני מכיר רק ילד אחד כזה
ובגלל שיש ביקוש אני ישלח פה לכמה את הסיכום הזה אבל ייקח לי כמה זמן לכתוב אותו כי זה הרבה
נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 30-09-2006 בשעה 21:33.
סטיגמות זה לא בריא אחי
אם תשים אנשים בתוך גדר הם יתפתו ויאמינו למה שאתה מגדיר אותם
שבור תגדרות עזוב ת'סטיגמות
תתייחס לאנשים כאל אנשים ולא כאל סוג של אנשים
כי אז לא תוכל להכיר אותו באמת מה שיהיה לך מול העיניים זה רק "פריק"
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
תומר תרגיע אחי אין צורך לגרור ויכוח עם כל אחד שצם, אתה ממש גורר את זה למקומות לא קשורים ות'אמת טאקו גם אתה מדבר בהגזמות.
מי שרוצה לצום ע"פ האמונה המלאה ללא חשמל ללא אוכל ללא שתייה ללא כלום להתענות ולעשות חשבון נפש - בהצלחה !
מי שרוצה לצום ע"פ אמונתו עם חשמל או עם מים או עם איסור נגיעה או מה שזה לא יהיה - בהצלחה גם להם !
מי שרוצה לאכול ביום כיפור - בתאבון !
כל אדם וההחלטות שלו - סה"כ בסופו של דבר אדון מלא רחמים ישפוט אותנו אם זה באמונתינו ואנחנו נשפוט את עצמ אם זאת אמונתנו.
אבל המשמעות של יום כיפור לחילונים ולדתיים כאחד זה להפסיק לריב ליישב סיכסוכים ולהיות עם לב שלם ונפש בריאה כי אנחנו אחים, במובנים דתיים היסטורים ולאומיים... ללא קשר לדת מין עדה העדפה מוזיקאלית או כל דבר אחר.
אז אולי נסתכל על עצמנו במהלך השנה הזאת ונעזוב את הקטע של: אין לי על מה להתנצל וזה... שנה שלמה של "אני מושלם" ?! הגיע הזמן לחשבון נפש והוא ממש לא דתי אלא מוסרי זה יום מוסרי ולא דתי לדעתי החשיבות היא להפסיק לחשוב כרגיל ולחשוב על כל מה שעשינו וחשבנו והגבנו ולחשוב איך אפשר לשפר את עצמנו שככה לא נהיה מאמינים טובים יותר אלא אנשים טובים יותר אחד כלפי השני !
אז חדלו לריב על שטויות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
נערך לאחרונה על ידי DaRk GoD; 30-09-2006 בשעה 21:39.
למה ה' לוקח את הטובים ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
וויכוחים כאלו לא אמורים להיות בשביל ריב אלה לנסות לפתוח ולהפתח לדעות ולהשקפות עולם של אחרים
אם מישהו נעלב מאיזושהיא תגובה שלי פה בדיון אז אני מצטער
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
ראית איפשהו שהזכרתי את המילה פריק?נכתב במקור על ידי LinkinH
אל הדבקתי סטיגמה על אף אחד...
אני לא אטום לשום דבר
הדעות שלי כלפי תומר בהתחלה באמת היו בשביל להציק לו קצת
עכשיו אני באמת רציני
אני לא מכריח אפאחד לצום
ולא מפריע לי אם לא יצומו
אבל אני מנסה להראות לכם שלצום יש גם צדדים חיובים
יהודים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
קיצר מספיק לריב...זה כבר עבר את הגבול על מה שאתם מדברים פה
טאקו אתה בן 13 כה? זמן דיי קצר לדעת איך אנשים חיים. מוזיקה זה תחביב זה הכל זה לא קובע דרך חיים במיוחד לא מבנאדם סגור עם תיאוריות שמסתמכות על כלום
לך תפתח עוד סקר מפגר זה לפחות לא יוריד מהכבוד שבקושי נשאר לך פה
מה אתם מדברים אין על אייקון הוא אחד הזמרים הטובים בעולםםם
by zaneva
די נו
למה אתם תמיד אומרים מספיק לריב
אנחנו לא רבים=\
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
טאקו פאק תקרא תתגובות שלך
אתה אשכרה אומר שיש לאנשים שמסתובבים ככה וככה חוקים מסויימים שאסור להם לשבור אותם? מי אתההההההה שתגיד להם איך להתלבש להתנהג לצום להאמים או משהו בואנה זה מטריף אותי
ואני לא בא לפה בריב אלא בוויכוח בריא
אלכס תהייה בריא יגאל גמתה =)
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
Yiiiigal rulez 4ever
ולנושא
אני צם ואני הולך עם כיפה של נחמן מאומן =\
לא אמרתי להם איך להתלבש או מה לעשות... רק אמרתי את מה שהם עושיםנכתב במקור על ידי OzzY
אתה פירשת את זה ככה מהעצבים...
איפה הייתי אטוםנכתב במקור על ידי Hitman
באמת חשוב לי שתגיד לי
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני צם בלי חשמל בלי כלום רק שינה ובית כנסת.
ת'אמת יש לי הרבה מה להגיד אבל אני אשמור את זה לעצמי אני לא רוצה להגרר לריבים.
רק משהו אחד טאקו משהו אחד למדתי בחיים שלי, אסור להדביק סטיגמות פשוט זה לא נכון לעשות את זה , אני מבין מאיפה בא לך הרעיון של הרוק והמטל והלובש שחור עם הלא מאמנים כי אתה מתאר לך "פריק" שלא מאמין בכלום וזה טעיות תמיד יהיה אנשים שישברו לך את כל התיאוריה שלך, אני לא שומע רוק אבל אני מכיר הרבה מאוד אנשים ששומעים רוק והם אחלה אנשים שבעולם צמים והכול.