קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 6 מתוך 16 << ראשון ... 45678 ... אחרון >>
מציג תוצאות 76 עד 90 מתוך 227

מי צם? - עמוד 6

  1. #76
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    37
    הודעות
    11,778
    לייקים
    0
    נקודות
    913
    משפט מחץ
    Karma Police
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טאקו בכייף אתה מוזמן לשלוח לי את זה לפרטי ואני מבטיח שאני לא אתן לך שום באן או אזהרה, רק מעונין לדעת מה מתחרש אצלך בראש...
    מי יודע אולי תפתח לי את הראש קצת.

  2. קישורים ממומנים

  3. #77
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LinkinH
    תסביר לי ת'תאורייה
    לא הבנתיה
    סתכל כמה תגובות אחורה תראה חלק מהתיאוריה שלי עליהם

    אם אתה רוצה אני יעשה לך סיכום על האנשים האלה ><

    אוזי- אני רואה אנשים כאלה כל יום ותאמין לי יש לי סיבה לשנוא את האנשים האלה

    אלונח- האנשים האלה מתחת לגיל 17? כי אם כן אז באמת שכל הכבוד להם... זה האנשים ששברו את החוקים שקשורים אליהם... אני מכיר רק ילד אחד כזה

    ובגלל שיש ביקוש אני ישלח פה לכמה את הסיכום הזה אבל ייקח לי כמה זמן לכתוב אותו כי זה הרבה
    נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 30-09-2006 בשעה 21:33.

  4. #78
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    סטיגמות זה לא בריא אחי
    אם תשים אנשים בתוך גדר הם יתפתו ויאמינו למה שאתה מגדיר אותם

    שבור תגדרות עזוב ת'סטיגמות
    תתייחס לאנשים כאל אנשים ולא כאל סוג של אנשים
    כי אז לא תוכל להכיר אותו באמת מה שיהיה לך מול העיניים זה רק "פריק"

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  5. #79
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,367
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אמונה וכוח רצון הם חומרי הבניין הטובים ביותר כדי לבנות

    ברירת מחדל

    תומר תרגיע אחי אין צורך לגרור ויכוח עם כל אחד שצם, אתה ממש גורר את זה למקומות לא קשורים ות'אמת טאקו גם אתה מדבר בהגזמות.

    מי שרוצה לצום ע"פ האמונה המלאה ללא חשמל ללא אוכל ללא שתייה ללא כלום להתענות ולעשות חשבון נפש - בהצלחה !
    מי שרוצה לצום ע"פ אמונתו עם חשמל או עם מים או עם איסור נגיעה או מה שזה לא יהיה - בהצלחה גם להם !
    מי שרוצה לאכול ביום כיפור - בתאבון !

    כל אדם וההחלטות שלו - סה"כ בסופו של דבר אדון מלא רחמים ישפוט אותנו אם זה באמונתינו ואנחנו נשפוט את עצמ אם זאת אמונתנו.

    אבל המשמעות של יום כיפור לחילונים ולדתיים כאחד זה להפסיק לריב ליישב סיכסוכים ולהיות עם לב שלם ונפש בריאה כי אנחנו אחים, במובנים דתיים היסטורים ולאומיים... ללא קשר לדת מין עדה העדפה מוזיקאלית או כל דבר אחר.

    אז אולי נסתכל על עצמנו במהלך השנה הזאת ונעזוב את הקטע של: אין לי על מה להתנצל וזה... שנה שלמה של "אני מושלם" ?! הגיע הזמן לחשבון נפש והוא ממש לא דתי אלא מוסרי זה יום מוסרי ולא דתי לדעתי החשיבות היא להפסיק לחשוב כרגיל ולחשוב על כל מה שעשינו וחשבנו והגבנו ולחשוב איך אפשר לשפר את עצמנו שככה לא נהיה מאמינים טובים יותר אלא אנשים טובים יותר אחד כלפי השני !

    אז חדלו לריב על שטויות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
    נערך לאחרונה על ידי DaRk GoD; 30-09-2006 בשעה 21:39.
    למה ה' לוקח את הטובים ?


  6. #80
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    וויכוחים כאלו לא אמורים להיות בשביל ריב אלה לנסות לפתוח ולהפתח לדעות ולהשקפות עולם של אחרים

    אם מישהו נעלב מאיזושהיא תגובה שלי פה בדיון אז אני מצטער

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  7. #81
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LinkinH
    סטיגמות זה לא בריא אחי
    אם תשים אנשים בתוך גדר הם יתפתו ויאמינו למה שאתה מגדיר אותם

    שבור תגדרות עזוב ת'סטיגמות
    תתייחס לאנשים כאל אנשים ולא כאל סוג של אנשים
    כי אז לא תוכל להכיר אותו באמת מה שיהיה לך מול העיניים זה רק "פריק"
    ראית איפשהו שהזכרתי את המילה פריק?
    אל הדבקתי סטיגמה על אף אחד...

  8. #82
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    א. אלכס תומר לא מתווכח איתם סתם הם התחילו להתגרות בו ... :\
    מן הסתם שהוא יגן על עצמו
    ב. טאקו ויואב לא ידעתי שאתם כל כך אטומים ....
    ג. יפית
    ד. אולי אני יצום אבל עם חשמל ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  9. #83
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אני לא אטום לשום דבר

    הדעות שלי כלפי תומר בהתחלה באמת היו בשביל להציק לו קצת
    עכשיו אני באמת רציני

    אני לא מכריח אפאחד לצום
    ולא מפריע לי אם לא יצומו
    אבל אני מנסה להראות לכם שלצום יש גם צדדים חיובים
    יהודים

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  10. #84
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    36
    הודעות
    2,748
    לייקים
    1
    נקודות
    1,074

    ברירת מחדל

    קיצר מספיק לריב...זה כבר עבר את הגבול על מה שאתם מדברים פה

    טאקו אתה בן 13 כה? זמן דיי קצר לדעת איך אנשים חיים. מוזיקה זה תחביב זה הכל זה לא קובע דרך חיים במיוחד לא מבנאדם סגור עם תיאוריות שמסתמכות על כלום

    לך תפתח עוד סקר מפגר זה לפחות לא יוריד מהכבוד שבקושי נשאר לך פה


    מה אתם מדברים אין על אייקון הוא אחד הזמרים הטובים בעולםםם
    by zaneva

  11. #85
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    די נו
    למה אתם תמיד אומרים מספיק לריב

    אנחנו לא רבים=\

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  12. #86
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טאקו פאק תקרא תתגובות שלך
    אתה אשכרה אומר שיש לאנשים שמסתובבים ככה וככה חוקים מסויימים שאסור להם לשבור אותם? מי אתההההההה שתגיד להם איך להתלבש להתנהג לצום להאמים או משהו בואנה זה מטריף אותי
    ואני לא בא לפה בריב אלא בוויכוח בריא
    אלכס תהייה בריא יגאל גמתה =)

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  13. #87
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    Yiiiigal rulez 4ever
    ולנושא
    אני צם ואני הולך עם כיפה של נחמן מאומן =\

  14. #88
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי OzzY
    טאקו פאק תקרא תתגובות שלך
    אתה אשכרה אומר שיש לאנשים שמסתובבים ככה וככה חוקים מסויימים שאסור להם לשבור אותם? מי אתההההההה שתגיד להם איך להתלבש להתנהג לצום להאמים או משהו בואנה זה מטריף אותי
    ואני לא בא לפה בריב אלא בוויכוח בריא
    אלכס תהייה בריא יגאל גמתה =)
    לא אמרתי להם איך להתלבש או מה לעשות... רק אמרתי את מה שהם עושים
    אתה פירשת את זה ככה מהעצבים...

  15. #89
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hitman
    א. אלכס תומר לא מתווכח איתם סתם הם התחילו להתגרות בו ... :\
    מן הסתם שהוא יגן על עצמו
    ב. טאקו ויואב לא ידעתי שאתם כל כך אטומים ....
    ג. יפית
    ד. אולי אני יצום אבל עם חשמל ...
    איפה הייתי אטום

    באמת חשוב לי שתגיד לי

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  16. #90
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    גיל
    34
    הודעות
    6,889
    לייקים
    1
    נקודות
    268
    משפט מחץ
    מה שלא הולך בכח, ילך ביותר כח

    ברירת מחדל

    אני צם בלי חשמל בלי כלום רק שינה ובית כנסת.
    ת'אמת יש לי הרבה מה להגיד אבל אני אשמור את זה לעצמי אני לא רוצה להגרר לריבים.
    רק משהו אחד טאקו משהו אחד למדתי בחיים שלי, אסור להדביק סטיגמות פשוט זה לא נכון לעשות את זה , אני מבין מאיפה בא לך הרעיון של הרוק והמטל והלובש שחור עם הלא מאמנים כי אתה מתאר לך "פריק" שלא מאמין בכלום וזה טעיות תמיד יהיה אנשים שישברו לך את כל התיאוריה שלך, אני לא שומע רוק אבל אני מכיר הרבה מאוד אנשים ששומעים רוק והם אחלה אנשים שבעולם צמים והכול.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:32.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,182 | הודעות: 8,214,776 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect