חחחחחחחחחחחחחח.. איזה באסה..
חחח העיקר שהכל עבר בשלום..,עד עכשיו אני מנסה להדחיק את הטראומה..:\ כבר יוומים לא נוגע במיקרוגל :\
The Pod
חוקי הפורום