קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. Yoo-MS מספר אחד.
    על ידי Sexonfire בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 10-12-2009, 15:08
  2. Yoo-MS|No-Ip|Need Gms
    על ידי Mr.Tennis בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-11-2009, 18:33
  3. Yoo-MS
    על ידי Mr.Tennis בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-11-2009, 16:59
  4. [פ"ש] Yoo-Ms|Need Gms| Come Fast
    על ידי Mr.Tennis בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-10-2009, 16:23
  5. [פרסום]Common - The Bitch In Yoo
    על ידי Or8ParKer בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-07-2009, 22:04

צפיה בתוצאות הסקר: איך השרת????

מדרגים
213. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • מצוין אוהב אותו

    84 39.44%
  • שרת בסדר

    32 15.02%
  • שרת ככה ככה :[

    19 8.92%
  • שרת גרוע

    78 36.62%
נושא נעול
עמוד 61 מתוך 70 << ראשון ... 11515960616263 ... אחרון >>
מציג תוצאות 901 עד 915 מתוך 1045

Yoo-MS - עמוד 61

  1. #901

    I Love Tennis
    האוואטר של Mr.Tennis
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1,366
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח, תן חיוך הכול לטובה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה בעיה אין שום בעיה . כנסו



    ספוילר:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=c2myjarmozwd.jpg

  2. קישורים ממומנים

  3. #902
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    80
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Ori- צפיה בהודעה
    הכוונה שלי והרבה מודים בזה שאנחנו היינו הראשונים עם פינק סקרולל והשרת עובד
    אז תערוך את זה... אתה מוציא את עצמך שקרן חחחחחחחחחח.

    וגם אז מה כולה פינק סקרול זה כלום זה ממש לא משנה כמעט משהו במשחק..

    עדיף כיסאות וחיות רכיבה חדשים וגם NX חדש ואולי כמה מפלצות חדשות..

    ואני שוב פעם אומר התלהבת יותר מדי מהפינק סקרול הזה זה ממש לא בעיה לקחת WZ לא עשית שום דבר יחודי ממש בשרת מצטער להגיד לך אחי.

    עזוב אחי שרת גרוע אין פה שום דבר יחודי..

    ויש פהההההה מלאאאאאאאאא ספפפפאאאאםםםםם אני בהלם שהמנהלים לא עשו כלום עדיין..
    נערך לאחרונה על ידי XDFF; 26-01-2010 בשעה 17:28.

  4. #903

    I Love Tennis
    האוואטר של Mr.Tennis
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1,366
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח, תן חיוך הכול לטובה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי יש פה ספאם אני מודה ואני מנסה למנוע אותו אבל!! לעומת שרתים אחרים לך תראה מה זה שלי פתוח חודש\ חודשיים אז אין לך מה לומר



    ספוילר:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=c2myjarmozwd.jpg

  5. #904
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    80
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח אני מודה אתה באמת מנסה למנוע את זה.. אבל אני יודע מה הלך פה מלפניי חודשיים וחודש.. לא היו פה בכלל מנהלים אנשים עשו פה מה שהם רוצים..(והם עדיין דיי עושים מה שהם רוצים חח P

  6. #905
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    150
    לייקים
    0
    נקודות
    150
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    XDFF די לחפור במוח טוב אתה האחרון שיודע מזה שרת פרטי מכול הפורום הזה אז יש לי מילה אחת לומר לך (תתתתתקקקקקדדדםםםם)

  7. #906
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    80
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח אני לא יספים פה את האשכול חבל..(אורי או איך שקוראים לך מצטער אם פגעתי עזוב זה היה טעות להגיב לך אני לא רוצה לפתוח פה מלחמות רק עם מישהו אחד.חחח)

    אלדר אני יכול ללמד אותך על שרתים פרטיים! אתה בכלל לא יודע איך לפתוח שרת פרטי או איך לקמפל בכלל אתה סתם משחק אותה פה ליד כולם אתה סתם מנסה להוציא את עצמך גבר ותותח וזה חחח לא עובד! תתתקקקדדדםםם אתה! אתה לא יודע מה זה לתכנת אתה לא יודע להעריך שרתים טובים אתה בטח רק רוצה לעלות לרמה 200 בשנייה כי בגלובאל אתה הגעת לרמה 12 והפסקת.(אני עכשיו מחכה לתגובה של "מה? אני הייתי רמה 151 בגלובאל!!")
    נערך לאחרונה על ידי XDFF; 26-01-2010 בשעה 18:17.

  8. #907
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    244
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה לא עובד?

  9. #908
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יגל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    32
    הודעות
    10
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    פאנגר
    מין: זכר

    ברירת מחדל גם אני רוצה GM

    שם:יגל פאנגר
    גיל:14.5
    שרתים שהיתי בהם GM:לא הייתי (תמיד יש פעם ראשונה)
    SKYPE:th3-w0lf
    מבטיח לעשות מה שהאוונר עושה.....גם שאני לא GM (אני תמיד מקשיב
    וחבר של הGMs והowners
    כמה זמן אני יתחבר ביום בממוצע:בין 3-4 שעות (לא כולל שבת...אני דתי )
    (אני דובר אנגלית ממש טוב ... אם אתה רוצה לשמוע בוא לסקייפ!!)
    מת לשחק איתכם בייייייי ותיבחרו בי!!!1
    נערך לאחרונה על ידי yyyx41; 26-01-2010 בשעה 18:27.

  10. #909
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    32
    הודעות
    2
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טופס לGM:
    שם :אלמוג
    גיל : 16
    כמה שרתים הייתי בהם GM:לא הייתי עדיין
    icq\skype:almogi2501
    מבטיח לעשות מה שהאוונר אומר: בטח שכן
    כמה זמן אני יהיה מחובר ביום(ממוצע): 3-4 שעות ביום כולל שבת ושישי

    רק תיתן לי תשובה אם אני יהיה GM מבטיח לך אני לומד את כל הפקודות ביום

    ואני כבר משחק בשרת אני עם 15 ריסטים
    נערך לאחרונה על ידי AlmogMS; 26-01-2010 בשעה 19:22.

  11. #910

    I Love Tennis
    האוואטר של Mr.Tennis
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1,366
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח, תן חיוך הכול לטובה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תראו אני באמת מעריך את הכנות שלכם אבל אני צריך מישהו שבאמת מבין שלוף את הפקודות כמו מלך



    ספוילר:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=c2myjarmozwd.jpg

  12. #911
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אורי אין לי בעיה שתוסיף אלינו לצוות עוד GMים אבל לדעתי לא צריך יותר,
    לאנשים בסרבר אין הרבה דרישות ואם יש להם אני רותם וולאדי ישר עוזרים.

  13. #912
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    353
    לייקים
    0
    נקודות
    50

    ברירת מחדל

    השרת עובד?

  14. #913
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי orfridman צפיה בהודעה
    השרת עובד?
    כן אחי

  15. #914

    I Love Tennis
    האוואטר של Mr.Tennis
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1,366
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח, תן חיוך הכול לטובה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב צריך רק מתכנת וכן ^^



    ספוילר:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=c2myjarmozwd.jpg

  16. #915
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כנסו כולם עובד

נושא נעול


תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 06:07.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,206 | הודעות: 8,214,800 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect