למה אנשים יוצאים מנקודת הנחה שרוק=אנשים לא טובים
למה אנשים יוצאים מנקודת הנחה שרוק=אנשים לא טובים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
ברור שאני צם, מגיל 11 אני צם והיום אני 17
RSLinks.org - Appz, Games, Movies, TV-Series - All in one - All RapidShare links.
צם...צום קל לכולם
אתה כן,נכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
אתה אמרת שמי ששומע פאנק, רוק ומטאל הוא בנאדם שורשם על הידיים ת'שמות של הלהקות שלו ומי שעושה את זה לובש שחור ושיער ארוף ומי שעושה את זה לא מאמין בכלום ומי שעושה את זה פםריק שלא מאמין בה ולא צם
אז.....
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
הצום לא אמור להיות קלנכתב במקור על ידי PsyKick
( "לכן אמור: "צום מועיל לכולם!"" )
בכל מקרה
אין בעיה אם אנשים שמקיימים רק חלק מהמצוות ולדוגמא צמים אבל לא שומרים שבת
אני לא מצפה מכל דתי לשמור את כל המצוות
אבל אני כן מצפה שאותם אנשים שלא עושים כל מצווה שהם יכולים לא ישפטו אחרים
ויסתכלו מה הם יכולים לעשות ולא מה אחרים יכולים לעשות ( כי זה הרבה יותר קל לקרוא
למישהו שלא צם גוי מאשר להתחיל לא להדליק אש וחשמל בשבת .. )
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
יפה שכל יום כיפור יש דיון על זה (חח יואב לא רציתי להשתמש במילה ריב )...
אני אישית לא צם ואת הדין עם עצמי אני יכול לעשות בכל יום בשנה אני לא מאמין שדווקא בכיפור יסלחו לי וביום אחר לא, כי אני לא מבין את זה שכולם מבקשים פתאום סליחה או הולכים לבית כנסת ואחר כך באים לצומת וזורקים אבנים על מכוניות שנוסעות ...
מי שמאמין בזה שיהיה לו בהצלחה אני לא חושב שזה עושה אותי פחות יהודי אני גאה בדת שלי ואני מאמין בה בדרך שלי כי זה האמונה נוצרים מאמינים בדרך כזאת ומוסלמים בדרך אחרת ככה גם יהודים זה לא אומר מי שצם יותר יהודי ממני או פחות ..
ולגבי העניין שכל מי שלובש שחור וצם הוא אדם טוב וזה שלא צם הוא לא אדם טוב ??? לשפוט בן אדם לפי המוזיקה שהוא אוהב או הלבוש .. אני לדוגמא לא אוהב את המוזיקה הזאת וגם שונא ללבוש שחור אבל האנשים האלה היו חברים טובים שלי כי היה לנו מספיק נושאים לדבר עליהם.. הם נערים כמו כולם אז מספיק להפוך אותם לאיזה אנשים מיוחדים ..
וכל אלה שסופרים כמה הם צמים בלי לעליב אני רוצה להגיד לכם שאתם לא צמים כי איכפת לכם אלה כדי להגיד הנה אני צם כבר 4 שנים ואני 10 לא צריך לספור את זה ...
ולסיכום מי שיקרא את כל זה גם אני צמתי פעמיים כי כל אחד לדעתי צריך לנסות ..
Indianapolis colts Champions!!!
כן אמרתי משהו כזה... אבל לא אמרתי להם מה לעשות ובמה להאמיןנכתב במקור על ידי OzzY
מצדי שיצטרפו לכת השטן
יואב, בדיוק מה שאמרתי לך. למה דווקא בכיפורר??? כל הכבוד מירוונכתב במקור על ידי RaUl
![]()
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אמרת שאת הלא מבין את אלו שכותבים כמה הם צמים ומיד אחרכך בלי להניד עפעף מציין שצמת פעמיים
יפה
מיוחד
בקשר אלייך אלנוחה
הקטע עם החשמל זה נושא שלם לדבר עליו
וכן אני מוכן לדבר איתך עלזה אם תרצה
אבל אמ
שגם לך יהיה יום כיפור מועיל
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אתה כן אמרת להם במה להאמין כי אתה אומר שיש להם חוקים שאסור להם לשבור אותםנכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
ושוב למה אמרת כת השטן? כי כל מי ששומע מטאל ולובש שחור הוא מאמין בשטן? :o
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
זה כזה משנה לכם? באיזה יום בשנה זה?נכתב במקור על ידי OzzY
באמת?
ה' כותב ומדגיש שלעם שלו הוא יעשה מעין יום חיסול כזה.. אתם מבינים? יום בשנה שהסליחה של ה' תהיה קלה וקרובה יותר
אז אנשים מתפללים ומוציאים את כל כולם ביום הזה כי הקרבה לאלוהים מורגשת יותר
אני,שאני לא בנאדם דתי
לוקח את היום הזה
שכבר קבוע אז למה לא
ומנצל אותו לדין וחשבון ביני לבין עצמי
לא רק ביום כיפור
אבל יש את יום כיפור
אז למה לא?
ואתם תמיד אומרים " למה דווקא ביום כיפור"
אם זה היה ביום אחר הייתם צמים?
אל תתרצו
תגידו שאתם לא רוצים וזהו
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
כי זו סטגמה מטומטמת !נכתב במקור על ידי LinkinH
כמו כל הסטיגמות שיש. כולן לא נכונות וכולן מטומטמות !
אני לפחות באמת לא רווצה לצום. נגיד הייתי רוצה ללצום? למה דווקא בכיפור אני חיייב לצום? למה אני לא יכול לבחור לצום מתי שבאלי? הרי זה לא קשור לשמירת מצוות מבחנתך אלא רק לשמור על הנפש
למה כיפור?
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
מבחינתי,אני לא הדת
אני לא היהדות
אני אמרתי שיש יום כזה שאני מתעל אותו לטובת הנפש שלי זה לא אומר שכולם עושים את זה
והקטע של לצום מתי שבא לי לא עובד ככה=\
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]