קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 7 מתוך 16 << ראשון ... 56789 ... אחרון >>
מציג תוצאות 91 עד 105 מתוך 227

מי צם? - עמוד 7

  1. #91
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    למה אנשים יוצאים מנקודת הנחה שרוק=אנשים לא טובים

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #92
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    780
    לייקים
    0
    נקודות
    10

    ברירת מחדל

    ברור שאני צם, מגיל 11 אני צם והיום אני 17
    RSLinks.org - Appz, Games, Movies, TV-Series - All in one - All RapidShare links.

  4. #93
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    5,655
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    יש לך תחת משעשע שמעמיד לי ת'פושע
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צם...צום קל לכולם

  5. #94
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
    לא אמרתי להם איך להתלבש או מה לעשות... רק אמרתי את מה שהם עושים
    אתה פירשת את זה ככה מהעצבים...
    אתה כן,
    אתה אמרת שמי ששומע פאנק, רוק ומטאל הוא בנאדם שורשם על הידיים ת'שמות של הלהקות שלו ומי שעושה את זה לובש שחור ושיער ארוף ומי שעושה את זה לא מאמין בכלום ומי שעושה את זה פםריק שלא מאמין בה ולא צם
    אז.....

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  6. #95
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי PsyKick
    צם...צום קל לכולם
    הצום לא אמור להיות קל
    ( "לכן אמור: "צום מועיל לכולם!"" )



    בכל מקרה
    אין בעיה אם אנשים שמקיימים רק חלק מהמצוות ולדוגמא צמים אבל לא שומרים שבת
    אני לא מצפה מכל דתי לשמור את כל המצוות
    אבל אני כן מצפה שאותם אנשים שלא עושים כל מצווה שהם יכולים לא ישפטו אחרים
    ויסתכלו מה הם יכולים לעשות ולא מה אחרים יכולים לעשות ( כי זה הרבה יותר קל לקרוא
    למישהו שלא צם גוי מאשר להתחיל לא להדליק אש וחשמל בשבת .. )





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  7. #96
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    יפה שכל יום כיפור יש דיון על זה (חח יואב לא רציתי להשתמש במילה ריב )...

    אני אישית לא צם ואת הדין עם עצמי אני יכול לעשות בכל יום בשנה אני לא מאמין שדווקא בכיפור יסלחו לי וביום אחר לא, כי אני לא מבין את זה שכולם מבקשים פתאום סליחה או הולכים לבית כנסת ואחר כך באים לצומת וזורקים אבנים על מכוניות שנוסעות ...

    מי שמאמין בזה שיהיה לו בהצלחה אני לא חושב שזה עושה אותי פחות יהודי אני גאה בדת שלי ואני מאמין בה בדרך שלי כי זה האמונה נוצרים מאמינים בדרך כזאת ומוסלמים בדרך אחרת ככה גם יהודים זה לא אומר מי שצם יותר יהודי ממני או פחות ..


    ולגבי העניין שכל מי שלובש שחור וצם הוא אדם טוב וזה שלא צם הוא לא אדם טוב ??? לשפוט בן אדם לפי המוזיקה שהוא אוהב או הלבוש .. אני לדוגמא לא אוהב את המוזיקה הזאת וגם שונא ללבוש שחור אבל האנשים האלה היו חברים טובים שלי כי היה לנו מספיק נושאים לדבר עליהם.. הם נערים כמו כולם אז מספיק להפוך אותם לאיזה אנשים מיוחדים ..

    וכל אלה שסופרים כמה הם צמים בלי לעליב אני רוצה להגיד לכם שאתם לא צמים כי איכפת לכם אלה כדי להגיד הנה אני צם כבר 4 שנים ואני 10 לא צריך לספור את זה ...

    ולסיכום מי שיקרא את כל זה גם אני צמתי פעמיים כי כל אחד לדעתי צריך לנסות ..




    Indianapolis colts Champions!!!

  8. #97
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי OzzY
    אתה כן,
    אתה אמרת שמי ששומע פאנק, רוק ומטאל הוא בנאדם שורשם על הידיים ת'שמות של הלהקות שלו ומי שעושה את זה לובש שחור ושיער ארוף ומי שעושה את זה לא מאמין בכלום ומי שעושה את זה פםריק שלא מאמין בה ולא צם
    אז.....
    כן אמרתי משהו כזה... אבל לא אמרתי להם מה לעשות ובמה להאמין
    מצדי שיצטרפו לכת השטן

  9. #98
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RaUl
    יפה שכל יום כיפור יש דיון על זה (חח יואב לא רציתי להשתמש במילה ריב )...

    אני אישית לא צם ואת הדין עם עצמי אני יכול לעשות בכל יום בשנה אני לא מאמין שדווקא בכיפור יסלחו לי וביום אחר לא, כי אני לא מבין את זה שכולם מבקשים פתאום סליחה או הולכים לבית כנסת ואחר כך באים לצומת וזורקים אבנים על מכוניות שנוסעות ...

    מי שמאמין בזה שיהיה לו בהצלחה אני לא חושב שזה עושה אותי פחות יהודי אני גאה בדת שלי ואני מאמין בה בדרך שלי כי זה האמונה נוצרים מאמינים בדרך כזאת ומוסלמים בדרך אחרת ככה גם יהודים זה לא אומר מי שצם יותר יהודי ממני או פחות ..


    ולגבי העניין שכל מי שלובש שחור וצם הוא אדם טוב וזה שלא צם הוא לא אדם טוב ??? לשפוט בן אדם לפי המוזיקה שהוא אוהב או הלבוש .. אני לדוגמא לא אוהב את המוזיקה הזאת וגם שונא ללבוש שחור אבל האנשים האלה היו חברים טובים שלי כי היה לנו מספיק נושאים לדבר עליהם.. הם נערים כמו כולם אז מספיק להפוך אותם לאיזה אנשים מיוחדים ..

    וכל אלה שסופרים כמה הם צמים בלי לעליב אני רוצה להגיד לכם שאתם לא צמים כי איכפת לכם אלה כדי להגיד הנה אני צם כבר 4 שנים ואני 10 לא צריך לספור את זה ...

    ולסיכום מי שיקרא את כל זה גם אני צמתי פעמיים כי כל אחד לדעתי צריך לנסות ..
    יואב, בדיוק מה שאמרתי לך. למה דווקא בכיפורר??? כל הכבוד מירוו

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  10. #99
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אמרת שאת הלא מבין את אלו שכותבים כמה הם צמים ומיד אחרכך בלי להניד עפעף מציין שצמת פעמיים
    יפה
    מיוחד

    בקשר אלייך אלנוחה
    הקטע עם החשמל זה נושא שלם לדבר עליו
    וכן אני מוכן לדבר איתך עלזה אם תרצה
    אבל אמ
    שגם לך יהיה יום כיפור מועיל

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  11. #100
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי טאקו שמחרבן גלידה
    כן אמרתי משהו כזה... אבל לא אמרתי להם מה לעשות ובמה להאמין
    מצדי שיצטרפו לכת השטן
    אתה כן אמרת להם במה להאמין כי אתה אומר שיש להם חוקים שאסור להם לשבור אותם
    ושוב למה אמרת כת השטן? כי כל מי ששומע מטאל ולובש שחור הוא מאמין בשטן? :o

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  12. #101
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי OzzY
    יואב, בדיוק מה שאמרתי לך. למה דווקא בכיפורר??? כל הכבוד מירוו
    זה כזה משנה לכם? באיזה יום בשנה זה?
    באמת?

    ה' כותב ומדגיש שלעם שלו הוא יעשה מעין יום חיסול כזה.. אתם מבינים? יום בשנה שהסליחה של ה' תהיה קלה וקרובה יותר
    אז אנשים מתפללים ומוציאים את כל כולם ביום הזה כי הקרבה לאלוהים מורגשת יותר


    אני,שאני לא בנאדם דתי
    לוקח את היום הזה
    שכבר קבוע אז למה לא
    ומנצל אותו לדין וחשבון ביני לבין עצמי

    לא רק ביום כיפור
    אבל יש את יום כיפור
    אז למה לא?


    ואתם תמיד אומרים " למה דווקא ביום כיפור"
    אם זה היה ביום אחר הייתם צמים?
    אל תתרצו
    תגידו שאתם לא רוצים וזהו

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  13. #102
    משתמש כבוד האוואטר של IdaN.RoX
    שם פרטי
    IdAn
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    17,276
    לייקים
    6
    נקודות
    137

    ברירת מחדל

    אני





  14. #103
    משתמשת כבוד
    שם פרטי
    שניצי
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    גיל
    36
    הודעות
    10,137
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    לפעמים האור בקצה המנהרה זה סתם מניאק עם מצית..
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LinkinH
    למה אנשים יוצאים מנקודת הנחה שרוק=אנשים לא טובים
    כי זו סטגמה מטומטמת !
    כמו כל הסטיגמות שיש. כולן לא נכונות וכולן מטומטמות !

  15. #104
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לפחות באמת לא רווצה לצום. נגיד הייתי רוצה ללצום? למה דווקא בכיפור אני חיייב לצום? למה אני לא יכול לבחור לצום מתי שבאלי? הרי זה לא קשור לשמירת מצוות מבחנתך אלא רק לשמור על הנפש
    למה כיפור?

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  16. #105
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מבחינתי,אני לא הדת
    אני לא היהדות
    אני אמרתי שיש יום כזה שאני מתעל אותו לטובת הנפש שלי זה לא אומר שכולם עושים את זה

    והקטע של לצום מתי שבא לי לא עובד ככה=\

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,217 | הודעות: 8,214,811 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect