קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] שומעים מוזיקה מזרחית מעולם?
    על ידי -Ron- בפורום מזרחית ודיכאון
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 20-09-2013, 05:18
  2. [דיון] איזה סוג מזרחית?
    על ידי Mr Hardal בפורום מזרחית ודיכאון
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-11-2008, 15:55
  3. [דיון] Top 5 -מזרחית ודיכאון
    על ידי RoyalFlush בפורום מזרחית ודיכאון
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-06-2008, 23:54
  4. [סקר+דיון] ראפ שקט או מקפיץ?
    על ידי -Raul- בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2007, 19:15
  5. [דיון-ראפ ישראלי]טווח ארוך - ילדות שטופה בדם ..מצמרר
    על ידי קופיקו בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-12-2007, 17:16
+ תגובה לנושא
עמוד 8 מתוך 13 << ראשון ... 678910 ... אחרון >>
מציג תוצאות 106 עד 120 מתוך 189

[דיון]ראפ או מזרחית ? - עמוד 8

  1. #106

    ברירת מחדל

    שמעו תשיר בן מתוק של מושיק עפיה
    פשוט שיר מרגש
    ואז תגיד לי שזמרי מזרחית לא מביאים רגש לשיר
    נערך לאחרונה על ידי ©gili©; 13-08-2009 בשעה 03:37.

  2. קישורים ממומנים

  3. #107
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמעו כל הדיון הזה חרא תביאו שמות של שירים שזמרים תכבו תשיר אם לא אז זה לא שווה הזמר לא מביע רגש וזה סתם זיון שכל!

  4. #108
    הילה אני אוהב אותך
    האוואטר של Hilla & Tamir
    שם פרטי
    הילה
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    גיל
    32
    הודעות
    1,123
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    " גודל הציפייה - כגודל האכזבה "
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Or8paRker צפיה בהודעה
    אבל הקטע תגיד אם הזמר כתב את זה או לא אני רוצה וחייב לדעת!
    אבל מה זה קשור ? זה מה שכואב לך ? מי כתב את השיר ?
    אתה יודע הם קונים את השירים ושרים .
    העיקר המילים שהם מביעים ? העיקר כיף לשמוע ?
    בגלל זה אני אוהבת את זה .
    זה לא משנה מי כתב , ואל תדאג -
    אם זה לא השיר שלהם תאמין לי שלפני כל הופעה לפני כל שיר -
    הם נותנים קרדיט לכותב ולמלחין - אם יצא לך מתישהו לשמוע .

  5. #109
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי אבל מה חשוב לך כול כך מי מלחין את זה???? שירים של ראפ זה שחורים שמספרים על שעבר עליהם בחיים ועל תאונות וחברים שנהרגו או שירו לעצמם בביצים???



  6. #110
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח לא קשור קרדיט חחחחחחח ממש לא למה זה עוזר הצופים מבינים מי הכותב זה בולשיט זה לא הקטע.
    הקטע שאתם מתלהבים משירי "השמחה" כמו אש בוערת בי וכל החארטה הזה,אננו דנים על רגשות אז תביאו שירים שהזמר כתב תשיר למה אם לא זה לא שווה ואני אגיד לך למה-כי הזמר לא מביע רגש והוא סתם שר על זאתי שאנסה את אחותו בתחת של איציק..שטויות

  7. #111
    משתמש כבוד
    half-man half-amazing
    האוואטר של Durden
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,406
    לייקים
    118
    נקודות
    606

    ברירת מחדל

    ברור שזה משנה מי כתב את השיר!!
    כי מי שמרגש אותך זה לא הזמר, אלא הבנאדם שבאמת ישב וכתב את השיר...אז למה את מעריצה את הזמר? הוא לא המפיק ולא הכותב...

  8. #112
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי fdsssdfda צפיה בהודעה
    ברור שזה משנה מי כתב את השיר!!
    כי מי שמרגש אותך זה לא הזמר, אלא הבנאדם שבאמת ישב וכתב את השיר...אז למה את מעריצה את הזמר? הוא לא המפיק ולא הכותב...

    לא יודע אני לא מייחס לזה חשיבות אני פשוט נהנה לשמוע את המוזיקה והמילים.. בכול מקרה לילה טוב לכולם אני פרשתי למיטה.



  9. #113

    ברירת מחדל

    טוב שמע
    החרטה שאתה מביא עכשיו שזמר לא כתב תשיר אז הוא לא שווה כלום
    זה הזיון שכל הכי גדול שראיתי
    מה מאפיין זמר????
    הקול שלו
    לא זה שהוא כותב עם היד שלו שיר ושר תשיר של עצמו
    הוא צריך בסך הכל להשתמש עם היד בשביל להחזיק תמקרופון
    אם הוא כותב שיר משלו שאפו אבל לא בגלל זה זמרים מצליחים יותר או מצליחים פחות

  10. #114
    הילה אני אוהב אותך
    האוואטר של Hilla & Tamir
    שם פרטי
    הילה
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    גיל
    32
    הודעות
    1,123
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    " גודל הציפייה - כגודל האכזבה "
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ©gili© צפיה בהודעה
    טוב שמע
    החרטה שאתה מביא עכשיו שזמר לא כתב תשיר אז הוא לא שווה כלום
    זה הזיון שכל הכי גדול שראיתי
    מה מאפיין זמר????
    הקול שלו
    לא זה שהוא כותב עם היד שלו שיר ושר תשיר של עצמו
    הוא צריך בסך הכל להשתמש עם היד בשביל להחזיק תמקרופון
    אם הוא כותב שיר משלו שאפו אבל לא בגלל זה זמרים מצליחים יותר או מצליחים פחות
    אללה גילי

  11. #115
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אז הז מה שאנחנו מנסים להגיד רבאק!בגלל זה הדיון הנה הוצאת מהפה למה מזרחית זה חרא פשוט מאד!
    בא זמר זבל שלא יודע לכתוב שיר לא מביע רגש לא כלום,ופשוט שר עם קול מעפן זה מה שנקרא בולשיט ועל זה אנחנו מדברים ותודה רבה נגמר הדיון!

  12. #116
    משתמש כבוד
    half-man half-amazing
    האוואטר של Durden
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,406
    לייקים
    118
    נקודות
    606

    ברירת מחדל

    בגלל זה המקצוע הכי קל מארץ זה להיות זמר מזרחית.
    אתה רק צריך קול יפה, יד כדי להחזיק מיקרופון בהופעות ולדעת קרוא וכתוב כדי לדעת על מה לשיר שלך.
    נערך לאחרונה על ידי Durden; 13-08-2009 בשעה 03:47.

  13. #117
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קחו
    http://www.azlyrics.com/lyrics/notoriousbig/juicy.html

    תראו תבית הראשון זה מתחיל מ-"It was all a dream"וממשיך..תקראו 6 שורות ותראו על מה מדובר

  14. #118
    הילה אני אוהב אותך
    האוואטר של Hilla & Tamir
    שם פרטי
    הילה
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    גיל
    32
    הודעות
    1,123
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    " גודל הציפייה - כגודל האכזבה "
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Or8paRker צפיה בהודעה
    אז הז מה שאנחנו מנסים להגיד רבאק!בגלל זה הדיון הנה הוצאת מהפה למה מזרחית זה חרא פשוט מאד!
    בא זמר זבל שלא יודע לכתוב שיר לא מביע רגש לא כלום,ופשוט שר עם קול מעפן זה מה שנקרא בולשיט ועל זה אנחנו מדברים ותודה רבה נגמר הדיון!
    חרררא ? חחחחחחחח
    תאכללס גילי צודק - זמר מאפיין אותו הקול שלו לא המילים .
    אז תעשה טובה , כושיים שצועקים למיקרופון - זה לא בדיוק רגש .

  15. #119
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואלה לא נכנס אחיי זה הכול היה חלום מה ההמשך של זה
    עריכה נכנס לי ומה שהבנתי פה שיש איזה שחור שלא מפסיק לקלל חחחח

    חחח סתם פירוש התקשרת למשטרה שרק ניסתי להאכיל תבנות שלי ועוד חרטאות קיצר
    נערך לאחרונה על ידי BlacK MamBa; 13-08-2009 בשעה 03:49.



  16. #120

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי תמיר אתה החיים שלי צפיה בהודעה
    אללה גילי
    הורג אותי השטויות שהם משלשלים מהפה שלהם
    ואנחנו כמו דפוקים עונים להם

    ואור
    בכל סגנון של מוזיקה יש זמר חרא שקיבל ביצים והחליט לשיר
    מה אתה מערבב שטויות בלי קשר סתם לבלבל תמוח
    רוב הזמרים שמצליחים היום בגלל שהם לא מאפנים בכלל תאמין לי הייית מת לעשות רבע ממה שהם עושים עם הקול שלהם
    נערך לאחרונה על ידי ©gili©; 13-08-2009 בשעה 03:49.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:31.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,436 | הודעות: 8,215,030 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect