
נכתב במקור על ידי
חיליק
חד וחלק,כל האחים שלי פה,העבריים והבני דודים שלי הלא עבריים
ברצינות,אם אתם צמים ועוברים על דברים אחרים כמו חשמל אש וכו',אל תצומו,אין פה בכלל התענות שלכם ואין פה בכלל רצון לכפר,אתם צמים מסיבות אישיות ובטלות,
וחבל,אם אתם יכולים לא לצום אז לא לעשן נרגילה לא יהרוג אתכם,אתם יכולים לצום אז לא לראות MTV לא יהרוג אתכם.
באמת שמיותר הנושא הזה :|
ממ תומר,מי שצם צם עד הסוף,אין דבר כזה לשמור חצי שבת או לרק לשתות בלי לאכול,אתה לא אמור לצום ביום כיפור,אתה אמור להתענות ביום כיפור,לכפר על העוונות שלך,
התענוגים הגדולים בעולם,תורה,מזון,לימוד,תשמישי מיטה,כולם אסורים ביום כיפור,חוץ מהקטע של התורה שמותר רק ללמוד על יונה וגם לא ללמדו אני חושב אלא להפציר בקריאה והפנמת המסר.
אתענה ביום כיפור,כן,למה?חטאתי לאלוהיי ארצה לכפר על זה,
חטאתי גם בין האדם לאדם,ולכפר על זה בסליחה צריך,ואעשה זאת.
הנשמה היא בדם,
לא תאכל דם החיה,כי זה הוא הנשמה.
אלון,יעזור לך הקב"ה,באמת,שיעזור.