קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 9 מתוך 16 << ראשון ... 7891011 ... אחרון >>
מציג תוצאות 121 עד 135 מתוך 227

מי צם? - עמוד 9

  1. #121
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    חח לא הכוונה להתלהב בסוף אלה פשוט להראות שגם אני ניסיתי ואני לא חושב שזה עשה אותי יותר טוב .. לא כתבתי שעשיתי את זה בגיל 5 ו6 אלה צמתי פעמיים ..


    וכמו שאלון כתב למה זה שאני יצום זה יעזור והכול אני ישבור את היד ואז אולי זה יסלח כי זה יכאב אפשר גם לא לישון שבוע או עוד איזה המצאה למה דווקא לא לאכול ולא לשתות ???




    Indianapolis colts Champions!!!

  2. קישורים ממומנים

  3. #122
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    כעיז ה מה שכתוב בתורה=\ אם היה כתוב לא לישון שבוע אז היו עושים את זה
    =\
    מסורת יהודית אנערף
    הלכתי למגרש
    שיהיה לכם אחלה שבוע וצום מועיל

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  4. #123
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נפש זה הגרון
    אז אני פשוט יחנוק את עצמי
    יותר טוב ?





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  5. #124
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נו אתה רואה? למה מה שכתוב בתורה נכוןןןןןןןן :|

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  6. #125
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    חח לא הגרון הבטן ...

    ויואב הרבה דברים כתובים בתורה אבל את זה הפכו להכי קדוש ואני לא ממש מבין למה ??




    Indianapolis colts Champions!!!

  7. #126
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    תכלס כל אלה שמתדיינים (ם_O) עכשיו עם יואב רק יוצאים טמבלים
    לא צוחק איתכם תראו איך אתם רושמים ומתייחסים אליו כאילו הוא איזה רבי שיכול לענות לכם על מה קדוש בתורה ומה לא =\

  8. #127
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    590
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    צםם


  9. #128
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki
    תכלס כל אלה שמתדיינים (ם_O) עכשיו עם יואב רק יוצאים טמבלים
    לא צוחק איתכם תראו איך אתם רושמים ומתייחסים אליו כאילו הוא איזה רבי שיכול לענות לכם על מה קדוש בתורה ומה לא =\
    הוא בן אדם חכם והוא מבין יותר ממני בכל מה שקשור לדת אז אני שואל אולי הוא יודע את התשובה ..

    ואם אתה חושב שאנחנו יוצאים כטמבלים זה כנראה כי אנחנו לא צמים כי אם הייתי צם הייתי גאון הדור אני בטוח




    Indianapolis colts Champions!!!

  10. #129
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    חיליק
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    גיל
    36
    הודעות
    7,292
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "הפוך בה והפוך בה וכולה בה"

    ברירת מחדל

    חד וחלק,כל האחים שלי פה,העבריים והבני דודים שלי הלא עבריים
    ברצינות,אם אתם צמים ועוברים על דברים אחרים כמו חשמל אש וכו',אל תצומו,אין פה בכלל התענות שלכם ואין פה בכלל רצון לכפר,אתם צמים מסיבות אישיות ובטלות,
    וחבל,אם אתם יכולים לא לצום אז לא לעשן נרגילה לא יהרוג אתכם,אתם יכולים לצום אז לא לראות MTV לא יהרוג אתכם.
    באמת שמיותר הנושא הזה :|

    ממ תומר,מי שצם צם עד הסוף,אין דבר כזה לשמור חצי שבת או לרק לשתות בלי לאכול,אתה לא אמור לצום ביום כיפור,אתה אמור להתענות ביום כיפור,לכפר על העוונות שלך,
    התענוגים הגדולים בעולם,תורה,מזון,לימוד,תשמישי מיטה,כולם אסורים ביום כיפור,חוץ מהקטע של התורה שמותר רק ללמוד על יונה וגם לא ללמדו אני חושב אלא להפציר בקריאה והפנמת המסר.

    אתענה ביום כיפור,כן,למה?חטאתי לאלוהיי ארצה לכפר על זה,
    חטאתי גם בין האדם לאדם,ולכפר על זה בסליחה צריך,ואעשה זאת.

    הנשמה היא בדם,
    לא תאכל דם החיה,כי זה הוא הנשמה.
    אלון,יעזור לך הקב"ה,באמת,שיעזור.

  11. #130
    משתמש כבוד האוואטר של HaZiLiBiLi
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    12,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני צם
    אבל עם חשמל אש וכל השטויות
    ובארוחה מפסקת איזה חזיר טוב :]
    חח סתם לא חזיר אבל כל שאר הדברים למה לא

    ואני לא צם בגלל שאני מאמין
    סתם לראות את הכח רצון שלי

    באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה


  12. #131
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    כל איש באמונתו יחיה
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  13. #132
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    35
    הודעות
    2,465
    לייקים
    0
    נקודות
    93

    ברירת מחדל

    צם בלעע אין לי כוח /=

    ࣩ ⠸?䩠櫸堡?

    ?쭎OS 䮬꠲젦ຠD:

  14. #133
    אוהד בית"ר בלב ובנשמה
    שם פרטי
    דין
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,189
    לייקים
    1
    נקודות
    578
    משפט מחץ
    רק בית"ר ושכולם יזדיינו!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי חיליק
    חד וחלק,כל האחים שלי פה,העבריים והבני דודים שלי הלא עבריים
    ברצינות,אם אתם צמים ועוברים על דברים אחרים כמו חשמל אש וכו',אל תצומו,אין פה בכלל התענות שלכם ואין פה בכלל רצון לכפר,אתם צמים מסיבות אישיות ובטלות,
    וחבל,אם אתם יכולים לא לצום אז לא לעשן נרגילה לא יהרוג אתכם,אתם יכולים לצום אז לא לראות MTV לא יהרוג אתכם.
    באמת שמיותר הנושא הזה :|

    ממ תומר,מי שצם צם עד הסוף,אין דבר כזה לשמור חצי שבת או לרק לשתות בלי לאכול,אתה לא אמור לצום ביום כיפור,אתה אמור להתענות ביום כיפור,לכפר על העוונות שלך,
    התענוגים הגדולים בעולם,תורה,מזון,לימוד,תשמישי מיטה,כולם אסורים ביום כיפור,חוץ מהקטע של התורה שמותר רק ללמוד על יונה וגם לא ללמדו אני חושב אלא להפציר בקריאה והפנמת המסר.

    אתענה ביום כיפור,כן,למה?חטאתי לאלוהיי ארצה לכפר על זה,
    חטאתי גם בין האדם לאדם,ולכפר על זה בסליחה צריך,ואעשה זאת.

    הנשמה היא בדם,
    לא תאכל דם החיה,כי זה הוא הנשמה.
    אלון,יעזור לך הקב"ה,באמת,שיעזור.
    הנה חיליק הצדיקק
    ששונא אנשים שאוהבים תירס על הפיצה..

    שמעו טוב טוב למה שהוא אומר, גדול הצדיק יהיה
    והלב בחר בך..בית"ר ירושלים אהבה שהיא חלום!!





    יצחק חיים צמח הלוי
    ת.נ.צ.ב.ה
    יהי זכרו ברוך.

  15. #134
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RaUl
    הוא בן אדם חכם והוא מבין יותר ממני בכל מה שקשור לדת אז אני שואל אולי הוא יודע את התשובה ..

    ואם אתה חושב שאנחנו יוצאים כטמבלים זה כנראה כי אנחנו לא צמים כי אם הייתי צם הייתי גאון הדור אני בטוח
    גם אני לא צם :\

  16. #135
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חיליק, אני אומר ככה. אם איבדת 100 שקל וישלך עוד 200 שקל בכיס אתה תזרוק גם אותם?
    אם זרקת בצחוק אבן ופגעת בשמשה של מכונית ושברת אותה אתה תזרוק על כל השמשות של המכונית?
    אני אומר לפחות תעשה את זה, אבל לא לעשות דווקא. מי שרצח פגע עשה רגע בכוונה כל שנה כל השנה יום כיפור לא יעזור לו אלא אם כן הוא מתכוון באמת להשתנות.

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,217 | הודעות: 8,214,811 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect