http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3141042,00.html
תראו איזה אנשים עם לב מי בכדורגל יעדשה את זה..
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3141042,00.html
תראו איזה אנשים עם לב מי בכדורגל יעדשה את זה..
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...
|
|
אני מופתע שדווקא AI לא הופיע...
כל מקרה לב זהב יש לשחקנים האלה.
כל הכבוד !
חחח עריכה :
ידעתי שהוא יבוא
"ג'רי סטקהאוז שר את ההמנון האמריקני"
איך פיספסנו את זה?
נערך לאחרונה על ידי AllenIverson; 12-09-2005 בשעה 14:32.
אני לא יודע ממש על חו"ל אבל אתה שוכח שבארץ עושים הרבה משחקים בשביל תרומות לחולי סרטן וכאלה
איזה אנשים טובים..
כבד לHumanMetal על התוסף הזהוכמובן מזל טוב על הזכיה בליגה
לא יודע. יש שם כמה שאני בטוח שהם לא בלב שלם תורמים
סטפון מדהים אותי ביחס שלו. אולי הוא באמת בנאדם טוב?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
יכול להיות.. או שהוא דופק לנו הטעיה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
מה זה משנה אם זה בלב שלם ....
גם אם זה רק בשביל יחסי ציבור או משהו
זה עדיין עוזר ותורם ... לאנשים שמקבלים ת'עזרה
זה לא ממש משנה כמה מי שתרם באמת רצה לעזור
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
בראיינט בדוק עשה את זה בשביל יחסי ציבור
מי יעשה את זה בכדורגל ? יש מלא משחקים שנתיים בין כוכבי כדורגל באירופה לתרומות.
פיגו וזידאן אירגנו משחק לפני שנה, ופיגו בשנה הזו אירגן גם משחק.
אבל באמת רעיון מאוד נהדר.