צטט:
במקור פורסם על ידי DaRk GoD
אפקט הפרפק סרט חבל"ז אין מה להגיד... אחד היפים ;]
אבל עדיין
אין שום סרט
שום סרט
שיכול להשתוות לטריולוגיה של הסנדק... ואני לא מדבר רק על ה 3 שכולם בטח מכירים, אלא כולם יחדדדדדדדדדד
ד.א.
לטריולוגיה הזאת יש ת'ציון הכי גבוה בהיסטוריה של IMDB.
חבר הוצאת לי את המילים מהפה אבל אין פה מה להשוות שני הסרטים הם משני ז'אנרים שונים
אפקט הפרפר הוא אחד מכמה סרטים מועטים שאתה לא רק צופה בו אלה זוכר אותו וחושב עליו
גם אני כמו רבים אחרים ראיתי את הסרט אפרט הפרפר עשרות רבות של פעמים והסרט הזה הוא מדהים מכמה בחינות זה פשטו לא יאומן כמה שהסרט הזה מתאר את החיים שאכן כל פרט ולו הקטן ביותר שאתה עושה בחיים שלך משפיע על העתיד בצורה משמעותית ביותר , לכאורה הנושא עצמו הוא מאוד טוב ונראה שכל במאי שהיה לוקח על עצמו את המשימה היה מצליח אבל לא כך הדבר בסרט הזה הנושא הוצג כל כך טוב ובצורה פסיכולוגית מעולה ולכן ההצלחה שלו ואנחנו הצופים שלא נמאס לנו הסרט אחרי עשרות פעמים שצפינו בו.
לא יאומן כמה פעמים הסרט הזה תיאר את החיים שלי היו לי מלא פעמים מקרים שאם הייתי יוצא מהבית דקה לפני או שהית עושהי פעולה שונה במקצת לא הייתי יכול לכתוב את התגובה הזאת (לא הייתי היום בין החיים) ניצלתי לא מזמן מתאונה קטלנית רק בגלל שהחלטתי בדקה ה 90 לא לצאת.
באשר לסנדק כל מילה נוספת ביותר אני מאוד חולה על הז'אנר של סרטי המאאפיה,
DARK GOD אם אתה אוהב את הז'אנר אני ממילץ מאוד על הסרטים הבאים :
החברה הטובים
דרכו של קרליטו
ברונקס טיל bronx tale סרטן מצויין משחק ענק של דה נירו
הבלתי משוחדים
שכחתי עוד כמה סרטים
אבל בכולם משחקים הגדולים מכולם או אל פאצינו או דה נירו



ציטוט ההודעה

)










