קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  2. מה אתם חושבים על האלבום החדש של Inner Action - Liquid Hologram
    על ידי KaMaSuTranCe בפורום אלקטרונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-09-2005, 23:26
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-09-2005, 21:48
  4. [דעה] מה אתם חושבים על Audiotec ?
    על ידי KaMaSuTranCe בפורום אלקטרונית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 23:07
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

מה אתם חושבים ?

  1. #1

    ברירת מחדל מה אתם חושבים ?

    צטט:
    במקור פורסם על ידי DaRk GoD
    אפקט הפרפק סרט חבל"ז אין מה להגיד... אחד היפים ;]
    אבל עדיין
    אין שום סרט
    שום סרט
    שיכול להשתוות לטריולוגיה של הסנדק... ואני לא מדבר רק על ה 3 שכולם בטח מכירים, אלא כולם יחדדדדדדדדדד

    ד.א.
    לטריולוגיה הזאת יש ת'ציון הכי גבוה בהיסטוריה של IMDB.



    חבר הוצאת לי את המילים מהפה אבל אין פה מה להשוות שני הסרטים הם משני ז'אנרים שונים
    אפקט הפרפר הוא אחד מכמה סרטים מועטים שאתה לא רק צופה בו אלה זוכר אותו וחושב עליו
    גם אני כמו רבים אחרים ראיתי את הסרט אפרט הפרפר עשרות רבות של פעמים והסרט הזה הוא מדהים מכמה בחינות זה פשטו לא יאומן כמה שהסרט הזה מתאר את החיים שאכן כל פרט ולו הקטן ביותר שאתה עושה בחיים שלך משפיע על העתיד בצורה משמעותית ביותר , לכאורה הנושא עצמו הוא מאוד טוב ונראה שכל במאי שהיה לוקח על עצמו את המשימה היה מצליח אבל לא כך הדבר בסרט הזה הנושא הוצג כל כך טוב ובצורה פסיכולוגית מעולה ולכן ההצלחה שלו ואנחנו הצופים שלא נמאס לנו הסרט אחרי עשרות פעמים שצפינו בו.
    לא יאומן כמה פעמים הסרט הזה תיאר את החיים שלי היו לי מלא פעמים מקרים שאם הייתי יוצא מהבית דקה לפני או שהית עושהי פעולה שונה במקצת לא הייתי יכול לכתוב את התגובה הזאת (לא הייתי היום בין החיים) ניצלתי לא מזמן מתאונה קטלנית רק בגלל שהחלטתי בדקה ה 90 לא לצאת.


    באשר לסנדק כל מילה נוספת ביותר אני מאוד חולה על הז'אנר של סרטי המאאפיה,
    DARK GOD אם אתה אוהב את הז'אנר אני ממילץ מאוד על הסרטים הבאים :
    החברה הטובים
    דרכו של קרליטו
    ברונקס טיל bronx tale סרטן מצויין משחק ענק של דה נירו
    הבלתי משוחדים
    שכחתי עוד כמה סרטים
    אבל בכולם משחקים הגדולים מכולם או אל פאצינו או דה נירו

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    אז ככה.. אפקט הפרפר סתם סרט לא מבין מה כולם התלהבו ממנו.. (רק אנשים מישראל O.ם) ואני לא ביניהם.

  4. #3
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,480
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    One day the Rockets will launch

    ברירת מחדל

    אפקט הפרפר הוא סרט פשוט מדהים..
    לא לאיקיו מתחת ל110 (כמו זה שמעלי)

  5. #4
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    537
    לייקים
    0
    נקודות
    10

    ברירת מחדל

    לא צריך איקיו יותר מידי גבוה כדי להבין את אפקט הפרפר... נראה לי שבגלל שהסרט כ"כ "כאילו" מסובך, וכל אחד מבין אותו אז הוא חושב שהוא גאון והסרט מצויין...
    תאמין לי שראיתי סרטים מאוד מאוד מסובכים שלוקח קצת זמן אחרי הסרט להבין אותם...

  6. #5

    ברירת מחדל

    לדעתי פשוט סרט טוב וכיף לראות...
    לא מבין למה צריך להיות גאון בשביל לראות אותו(כמו שFRISKY חושב) אבל זה סרט מתוחכם ...
    ונילה סקיי גם היה סרט יותר מתוחכם לדעתי,שרק לקראת הסוף גילית מה בעצם היה בסרט...

  7. #6
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,367
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אמונה וכוח רצון הם חומרי הבניין הטובים ביותר כדי לבנות

    ברירת מחדל

    beny007


    אכן ;] כל מילה שלך... תופסת ;]

    ואני אחפש ניראה ;]]] טנקס
    למה ה' לוקח את הטובים ?


  8. #7
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    רביד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    9,058
    לייקים
    0
    נקודות
    1,059
    משפט מחץ
    "אל תאמין למראה עיניך - כל שהן מראות לך הוא גבול בלבד"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DaRk GoD
    beny007


    אכן ;] כל מילה שלך... תופסת ;]

    ואני אחפש ניראה ;]]] טנקס
    יאללה עוף לביצפר.... עוף עוף!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי beny007
    לא יאומן כמה פעמים הסרט הזה תיאר את החיים שלי היו לי מלא פעמים מקרים שאם הייתי יוצא מהבית דקה לפני או שהית עושהי פעולה שונה במקצת לא הייתי יכול לכתוב את התגובה הזאת (לא הייתי היום בין החיים) ניצלתי לא מזמן מתאונה קטלנית רק בגלל שהחלטתי בדקה ה 90 לא לצאת.
    אחי, אז כנראה שלא הבנת את הסרט...ואת התיאוריה בכלל של אפקט הפרפר.. התיאוריה מדברת על זה שכל פעולה, אפילו הקטנה ביותר שתעשה, תהיה לה השפעה, ואפילו גדולה, על מישהו או משהו אחר [לא רק על עצמך..]
    ומסבירים את התיאוריה בתחילת הסרט [למי שלא מכיר את התיאוריה] שכותבים שתזוזת כנפיים של פרפר בקצה אחד של העולם עלולה להוביל לסופה או משו כזה בקצה השני של העולם...המטרה העקרית של הסרט זה להעביר את התיאוריה הזו...

    ....

    גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!

    לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
    לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.

  9. #8
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אבירם
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,381
    לייקים
    2
    נקודות
    195

    ברירת מחדל

    לא כל כך קשה להבין את אפקש הפרפר הוא סרט קל יחסית לעומת סרטים אחרים..!!



  10. #9
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,310
    לייקים
    1
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    המשפט מחץ הזה יותר חרוש מפלאפל עם צ'יפס בפיתה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Frisky
    אפקט הפרפר הוא סרט פשוט מדהים..
    לא לאיקיו מתחת ל110 (כמו זה שמעלי)
    אני בעד מה שאתה אומר לא על האיקיו אבל על הסרט

    סרט ענק!!!

    עים מסר שמצמרר אותך הסוף וגורם להתררגשות!


    /www.anonymous.org.il
    /www.anonymous.org.il

    כנסוו

  11. #10

    ברירת מחדל

    לא הבנתי מה כל כך קשה בלהבין את אפקט הפרפר?!
    סרט סבבה רצצצצח לפי דעתי, פסיכולוגי כזה מעניין

  12. #11
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,339
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    “We are all kings or pawns”

    ברירת מחדל

    אפקט הפרפר סרט ענק וגם כן סיפור ברונקס אחלה סרטים אהבתי ביותר...

  13. #12
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,345
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אנשים תראו, ניזכרתי בדיוק עכשיו שבסרט הזה יש מלאאא גיזענות נגד היהודים אם שמתם לב !!

    בקטע של הכלא, שהוא אמר לו:

    "אם יש לו דם טהור?"

    , אז הוא אומר לו:

    "אין לי דם של יהודונים אז יש לי דם טהור" משהוא כזה.

    קיצר סרט גיזעני מאוד לדעתי אבל גם יפה בטרווףףף
    אין תקציב לחתימה



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 13:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,472 | הודעות: 8,215,066 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect