אני כותב את זה פה כי אף אחד לא עונה בפורומי המחשבים..כבר כמה פעמים שאלתי שם דברים ולא קיבלתי תשובה, כי לא קוראים שם...אבל לעניין שלנו:
למישהו יש אתר\לינק להורדה של בייסים לאייסיקיו? משהו שאפשר להשתמש בו..
אגב, נא לנעול אם אתם מרגישים ממש קשוחים =\
אני כותב את זה פה כי אף אחד לא עונה בפורומי המחשבים..כבר כמה פעמים שאלתי שם דברים ולא קיבלתי תשובה, כי לא קוראים שם...אבל לעניין שלנו:
למישהו יש אתר\לינק להורדה של בייסים לאייסיקיו? משהו שאפשר להשתמש בו..
אגב, נא לנעול אם אתם מרגישים ממש קשוחים =\
|
|