עוד שעה נשארה, מלחה אם 3000 ירושלמים צרחניים.
הפועל ירושלים של המאפיונר קליין והג'ינג'י מול מכבי ואיגוד הכדורסל.
או כמו הכותרת החמודה של וואלה, ההון מול השלטון.
ג'נקינס מייסון סליי אוסטין וקוז'י מול סולומון בורשטיין פארקר באסטון וויציץ'.
מהספסל של האדומים יקפצו ויבואו טפירו מרקוביץ' מתן נאור אוחנון לימונד וקנטור
מהמכבים: שארפ גרין ששון וקצת כספי ושאר נערי הפוסטר.
קרב מוחות בין הג'ינג'י למנטור שלו גרשון.
האם יש לנו ליגה של 2 קבוצות? או עוד blow out צפוי של מכבי?
19:45 ערוץ הספורט, תבלו...













