כולם לראותתתתתתתתתתת
כולם לראותתתתתתתתתתת
|
|
שרמוטות הם לא משדרים נראה לי
אחי חחח זה אולימפיאקוס וזה בערוץ 33!!!!!!!!!!!!!!!!
ערוץ 33
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
חחחחחחחחח נכון התבלבתי איזה מעבול אני וכן אני כבר רואה שזה בערוץ33