הייתה בהפרש של 19 נק'
צמצה לקראת המחצית
ועכשיו מובילה
איזה יופי
עכשיו רק שיהיה מעל 164 נק' במשחק ואני מרוצה
הייתה בהפרש של 19 נק'
צמצה לקראת המחצית
ועכשיו מובילה
איזה יופי
עכשיו רק שיהיה מעל 164 נק' במשחק ואני מרוצה
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
|
|
והפסידו
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
לא בטוח
אבל יפסידו
המיקום לא חשוב
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
בטח שהמיקום חשוב =/
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
כן אבל עולים בכל זאת
ברור שהמיקום חשוב אבל לא יותר חשוב מעלייה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אבל לא כדאי לסיים ראשונה ולקבל קבוצה יותר חלשה?..
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
מה זה משנה חאלאס כבר תפסיקו עם הבולשיט
מכבי יקבלו עכשיו למשל את פנא ויעברו אותם, יגיעו לצסקא ויעברו אותם, ואז בפיינל פור יפגשו קבוצה ברמה של הפועל ירושלים. קשה באימונים קל בקרב!
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
אחי אתה מזלזל בפנא של השנה?...נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
חחחח
זה מה שאני טוען כל הדרך
מר 10 נצחונות רצופים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
לא מזלזל בשום קבוצה, אבל מה זה משנה אם לפגוש את פנא עכשיו או לפגוש אותם בפיינל פור. להפך, פנא מסתמנת כאחת המועמדות הרציניות ביותר לתואר. קבוצת הגנה מצויינת, סגל רחב בצורה בלתי רגילה ומשחק קבוצתי מצוין. לאקוביץ' שכולם מכירים, דיאמנטיזיס, שעושה הכל על המגרש (קולע 11, מוריד 4.3, מוסר 3, חוטף 2.5 וקולע באחוזים מעולים), חצי'ברטאס שהוא שומר מצוין, ספאנוליס שקולע 15 ומשהו נקודות באחוזים טובים ומוסר 3 אסיסטים, מייק באטיסט שקולע 13 ולוקח 5 ריבאונד, צארצאריס שלא עושה הרבה אבל קולע מצוין לשלוש ומביא אופציה של גבוה שזורק משלוש, פאפאניקולאו ואלברטיס יכולים לשחק בשתי עמדות הפורוורד ושניהם משלימים סגל שחקנים רחב בצורה בלתי רגילה. יש עוד כמה פועלים שחורים כאלה שאני לא ממש זוכר כרגע לצערי.
ואם למישהו יש בעיה שאני מתעניין גם ביורוליג ולא רק בNBA יכול למצוץ לי =/
אבל עדיין, אני חושב שזה לא ממש משנה אם לפגוש אותם עכשיו או בהמשך.
הדבר היחיד שמשנה זה מבחינה כלכלית, אבל זה לא צריך להדאיג אותך בתור אוהד.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
אל תתבייש
היורוליג מעניין
במיוחד בפנא כל כך הרבה שחקנים שכיף לראות
אם אתם לא זוכרים שנה שעברה צרצריס זיין את מכבי כל כך חזק
רוצח=|
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
למי אכפת?
מיקום קומקום =]
הפסידו? או לא?
זה הכול ...
כן כן, אני יודע, הקנאה אוכלת אותי =/
ווט אבר אנשים .
מזה יול"ב קאפ?
ר-י-ט-א-ס ו-י-ל-נ-ה !!
מה זה הספאם הזה? אין לך מה להגיב תפתח נושא על פיפי ותגיב שמה. עד שיש אשכול ראוי סוף סוף הורסים גם אותו.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.