עפ"י עיתון הארץ, וויל סולומון העביר בימים האחרונים מסר לאנשי ירושלים כי הוא רוצה לחזור לבירה בעונה הבאה .
הגארד של מכבי ת"א שומר על קשר רציף עם אנשי ירושלים .
בכיר בירושלים :
"הוא לא מרוצה שם, וזה בלשון המעטה"
?
עם שואלים אותי, עדיף ג'נקינס .
עפ"י עיתון הארץ, וויל סולומון העביר בימים האחרונים מסר לאנשי ירושלים כי הוא רוצה לחזור לבירה בעונה הבאה .
הגארד של מכבי ת"א שומר על קשר רציף עם אנשי ירושלים .
בכיר בירושלים :
"הוא לא מרוצה שם, וזה בלשון המעטה"
?
עם שואלים אותי, עדיף ג'נקינס .
|
|
אם שואלים אותי, סולומון יותר טוב.
אם כבר אתם רוצים איגו מאנייק שמתפרע על המגרש ומאבד יותר מאשר מוסר אסיסטים, עדיף שתיקחו את הטוב בינהם.
וזה סולומון.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
כי אתם שונאים אותו בגלל שהוא לבש צהוב...
תגיד פשוט שאתם לא מוכנים ששחקן שעובר ככה לת"א ישחק אצלכם.
אל תתחיל לתת סיבות מעורפלות כמו המצע של קדימה.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
האמת לא ...
זה לא זה, ג'נקינס פשוט עושה לי את זה . אין לי מושג למה =/
תוציא את מכבי מהתמונה רגע, אני פשוט מעדיף את ג'נקינס .
אחלה דיון רק שאלה קטנה:
מי זה סולומון?
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
רב חובל סולומוניקו השלישינכתב במקור על ידי הקוסם האפל
גם אתה רואה רצועה?
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
יש לי ברירה?נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
אתה תמיד יכול לזפזפ לערוץ 10 ולראות לונדון את קירשנבאום
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
ולהפסיד את שגיב פרידמן שהוא באמת מצחיק?נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
בתור בנאדם שרואים אותו הוא לא ממש מצחיק
אבל שהוא בתחפושת הוא פתאום יודע שרואים אותו פנים אל פנים אז הוא מרגיע
הדמות של סולומינקו חמודה עם גילי מוסינזון חחח בפעם הראשונה הוא הרג אותי
אחרי זה פחות
אם הייתם שואלים את סולומוניקו הוא היה אומר לכם קחו את מוסינזון.....שחקן כדורסל ומוזיקאי כושל בן כושל.
מה אתם אומרים על התסריט הבא:
גיאדמק נותן לסולומן איזה מיליון דולר לעונה והוא עובר.
שאראס לא מרוצה מאינדיאנה ומרוב געגועים למוני פנאן הוא חוזר לארץ, למכבי.
אתם יודעים שגילי מוסינזון חבר של קרין מגריזו ? בן זונה :\
אם ווילי עובר הוא זונה
יש גבול
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
ראסמי ראיתי פעם בוואלהנכתב במקור על ידי Alonh
איך מוזיקאי כושל בן כושל כמוהו מגיעה לאחת כמוהה
מניאקקק......דרך THE SHOW בטח הם נפגשו...
טוב שלא בהבדלים בין הגבהים היא מגיעה לו לביצים....
אוי יו יויי....