קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. דחוף!!!!-מה יש מעניין לקנות בתל אביב?!!??!
    על ידי Sound Forces בפורום דיבורים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 30-10-2013, 04:13
  2. דיון | מעניין איך זה שכל האשכולות עם פאבים לQUAKE4 סגורים
    על ידי Metal Snake בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-10-2005, 02:48
  3. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-10-2005, 10:50
  4. למה נעלתה אלון.. זה היה כזה נושא מעניין
    על ידי אלון lox בפורום בעיות בהרשמה/התחברות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-10-2005, 14:59
  5. מעניין אותי כמה בנות יש בפורום???
    על ידי Perfection בפורום דיבורים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 24-09-2005, 22:40
נושא נעול
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 19

מעניין - סולומון מאותת לירושלים

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל מעניין - סולומון מאותת לירושלים

    עפ"י עיתון הארץ, וויל סולומון העביר בימים האחרונים מסר לאנשי ירושלים כי הוא רוצה לחזור לבירה בעונה הבאה .
    הגארד של מכבי ת"א שומר על קשר רציף עם אנשי ירושלים .
    בכיר בירושלים :
    "הוא לא מרוצה שם, וזה בלשון המעטה"


    ?
    עם שואלים אותי, עדיף ג'נקינס .

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    אם שואלים אותי, סולומון יותר טוב.

    אם כבר אתם רוצים איגו מאנייק שמתפרע על המגרש ומאבד יותר מאשר מוסר אסיסטים, עדיף שתיקחו את הטוב בינהם.
    וזה סולומון.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    סולמון אולי יותר טוב, אבל בכל זאת עדיף ג'נקינס . לא יודע למה =/

  5. #4
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    כי אתם שונאים אותו בגלל שהוא לבש צהוב...

    תגיד פשוט שאתם לא מוכנים ששחקן שעובר ככה לת"א ישחק אצלכם.
    אל תתחיל לתת סיבות מעורפלות כמו המצע של קדימה.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    האמת לא ...
    זה לא זה, ג'נקינס פשוט עושה לי את זה . אין לי מושג למה =/
    תוציא את מכבי מהתמונה רגע, אני פשוט מעדיף את ג'נקינס .

  7. #6
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    אחלה דיון רק שאלה קטנה:

    מי זה סולומון?
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  8. #7
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
    אחלה דיון רק שאלה קטנה:

    מי זה סולומון?
    רב חובל סולומוניקו השלישי

  9. #8
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    גם אתה רואה רצועה?
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  10. #9
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
    גם אתה רואה רצועה?
    יש לי ברירה?

  11. #10
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    אתה תמיד יכול לזפזפ לערוץ 10 ולראות לונדון את קירשנבאום
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  12. #11
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
    אתה תמיד יכול לזפזפ לערוץ 10 ולראות לונדון את קירשנבאום
    ולהפסיד את שגיב פרידמן שהוא באמת מצחיק?
    בתור בנאדם שרואים אותו הוא לא ממש מצחיק
    אבל שהוא בתחפושת הוא פתאום יודע שרואים אותו פנים אל פנים אז הוא מרגיע
    הדמות של סולומינקו חמודה עם גילי מוסינזון חחח בפעם הראשונה הוא הרג אותי
    אחרי זה פחות

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    אם הייתם שואלים את סולומוניקו הוא היה אומר לכם קחו את מוסינזון.....שחקן כדורסל ומוזיקאי כושל בן כושל.

    מה אתם אומרים על התסריט הבא:
    גיאדמק נותן לסולומן איזה מיליון דולר לעונה והוא עובר.
    שאראס לא מרוצה מאינדיאנה ומרוב געגועים למוני פנאן הוא חוזר לארץ, למכבי.


  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתם יודעים שגילי מוסינזון חבר של קרין מגריזו ? בן זונה :\

    אם ווילי עובר הוא זונה
    יש גבול





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  15. #14
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אתם יודעים שגילי מוסינזון חבר של קרין מגריזו ? בן זונה :\

    אם ווילי עובר הוא זונה
    יש גבול
    ראסמי ראיתי פעם בוואלה
    איך מוזיקאי כושל בן כושל כמוהו מגיעה לאחת כמוהה

  16. #15
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    מניאקקק......דרך THE SHOW בטח הם נפגשו...
    טוב שלא בהבדלים בין הגבהים היא מגיעה לו לביצים....
    אוי יו יויי....


נושא נעול
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:36.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect