אפשר להסתכל על זה כ1-0 ב"סדרה" אפשר להסתכל על זה כ1-0 בנקודות/בנצחונות .
אפשר גם להתסכל על זה כ0-0 ופשוט המנצחת עולה ...
לא יודע מה איתכם, אבל אני מחר אדום מלא ! לא משנה מה איך ולמה, 6 בערב זה מתחיל, הסיכויים קלושים והאווירה ענקית .
אני אישית במתח לקראת המשחק ...
נקווה לטוב =]
אללה הפועל![]()






ציטוט ההודעה


