אז מה הולך להיות יום מאוד מאוד חשוב..
אסור עדיין לומר אבל הבטחה שמחר אני אגיד מה זה היה..
שיהיה לי באמת בהצלחה=]
ואחלה יום..
נף-אל תשכחי את הרסקיו חחח![]()
אז מה הולך להיות יום מאוד מאוד חשוב..
אסור עדיין לומר אבל הבטחה שמחר אני אגיד מה זה היה..
שיהיה לי באמת בהצלחה=]
ואחלה יום..
נף-אל תשכחי את הרסקיו חחח![]()
|
|
מחרר רמחררר תמיד נשאר מחררר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
יאש לח שגיעות כטיב...=\נכתב במקור על ידי linkin
סתם:eye:
ומה אתה רוצה??!?(מכוון לפותח האשכול)
‘Forward, the Light Brigade!’
Was there a man dismay’d?
Not tho’ the soldier knew
Some one had blunder’d:
Theirs not to make reply,
Theirs not to reason why,
Theirs but to do and die:
Into the valley of Death
Rode the six hundred
אבל אין לי:X
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
שיהיה :\
את קצת לא מובנת חחח
מה יש מחר מחר מחר?
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
היא אמרה שהיא תגיד מחר
בהצלחה מאמי
אל תשכחי לספר לנו מחר מזה
חחח בכיף שיהיה לך למה לא,
אבל לא היה עדיף שתפתח/י את זה מחר?
יצחק חיים צמח הלוי ז"ל,
1992-2006, ת.נ.צ.ב.ה
מחר הכל יהיה מובן..מבטיחה=]
בהצלחה :\
טוב ..
משהו של רשלצים?
[סתם היה לי בראש^_^]
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
טסט ?
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אני הולך לעשות משהו שמנצל את כוחי לטובתי..חעחע
סתם..כי תאכלס אני שונא את זה חח
עכשיו אנחנו רוצים לדעת משהו שאפילו לא קשור אליינו..זה יכול לשגע פילים..
נחשי מה אני הולך לעשות?
[רמז: לא תוכלי להגיב לי כבר ]
אור למה לנעול??
פתחתי....
הילה מותק שיהיה מזל טוב..יאללה בדוק מתלהבים ממך..
אני כבר רואה מה הם אומרים...
אז בהצלחה מותק
תודה לעופר (Crash`) על הדבר היפה הזה למעלה
היום הוא המחר של אתמול ועדיין אין תשובה ממך :\ ;]
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
בהצלחה