אפשר להגיד שאני חדש פה,
אבל אני פעיל בו כבר מזמן לא במשתמש הזה:cool:.
אפשר להגיד שאני חדש פה,
אבל אני פעיל בו כבר מזמן לא במשתמש הזה:cool:.
|
|
ברך הבא אחי שיהיה לך רק בכיף פה
ואיזה משתמש היית פעם?
לא משנהנכתב במקור על ידי ƒire Man
, זה לטובת כולנו
.
חחחח ברוכבא..
ואם זה מי שאני חושבת שזה.. שלח לי הודעה לפרטי![]()
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
ברוך הבא? כנראה..
-ReMiX-
ברוך הבא![]()
ברוכים השבים
ברוך הבא =]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
חחח ברוך הבא
ואני מנחש שאתה רוסיה וודקה
ואני לא טועה![]()