טוב אני יודע שאני לא הרבה זמן בפורום הזה אבל בזמן הקצר שלי פה כבר הספקתי לצאת לחופשה... והנה חזרתי... וכדי שההודעה הזאת לא תיהיה סתמית אז הנה אלישה קתרבט בשביל לחגוג את חזרתי...
![]()
טוב אני יודע שאני לא הרבה זמן בפורום הזה אבל בזמן הקצר שלי פה כבר הספקתי לצאת לחופשה... והנה חזרתי... וכדי שההודעה הזאת לא תיהיה סתמית אז הנה אלישה קתרבט בשביל לחגוג את חזרתי...
![]()
|
|
ברוך שובך.
התמונה קצת לא קשורה לתוכן אבל לא נורא.
ברוך שובך
יא מנייק כמאט גמרתי![]()
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
יש הרבה יותר יפותנכתב במקור על ידי PerfectioN
.
הרבה? לא..נכתב במקור על ידי JvL
אולי כמה :eye:
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
כן, בעצם אתה צודק.נכתב במקור על ידי PerfectioN
יש כמה יותר יפות.
אבל יש אחת הכי יפה.
חחחחחחח איזה קרוע
ברוך שובך ותודה על התמונה![]()
בקשה אחים שלי! רוצים עוד רק תבקשו!
ברוך שובך.=]
ברוך שובך ..
היא אחת היפות ביותר שאני מכיר ..
JvL מי יותר יפה ?
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
ברוכים השבים
ילדים ממש בוגרים אתםנכתב במקור על ידי AvixTz
ד"א ברוך השב...צלם בנזונה אתה!
-ReMiX-