אפשר את התמונות של המפגש שעבר? שוקו אני זוכר לך יש בבקשה תעלה איזה 20 -30 או לא יודע כמה אחי בבקשה אני צריך אותם
תודה
אפשר את התמונות של המפגש שעבר? שוקו אני זוכר לך יש בבקשה תעלה איזה 20 -30 או לא יודע כמה אחי בבקשה אני צריך אותם
תודה
-ReMiX-
|
|
פיי
ת'אמת לא שמרתי..=\
חח כן נוסטלגיה אבל אני חייב אותם חח שיהיה לי על מה להשפריץ
חח ששוקו יבוא בטח יש לו
-ReMiX-
וואלה תביאו אני רוצה לראות אותכם יא שקסיים
למרות שראיתי אותך איילון..
פעם מישהו שרבת איתו לא זוכר מה היה הניק שלו העלה תמונה שלך
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו