אחרי הסיבוב הראשון במזרח ובמערב (רבע גמר), איך נקבעים המשחקים בחצי הגמר? איך קובעים מי מול מי באותו בית?
אחרי הסיבוב הראשון במזרח ובמערב (רבע גמר), איך נקבעים המשחקים בחצי הגמר? איך קובעים מי מול מי באותו בית?
|
|
המנצחת בין מקומות 1-8 נגד המנצחת בין מקומות 4-5
המנצחת בין מקומות 2-7 נגד המנצחת בין מקומות 3-6
אה רגע ואיך קובעים יתרון ביתיות במשחקים? כי זה 7 משחקים אז איך נקבע שהמשחק הראשון תארח קבוצה מסויימת?
בחצאי גמר?
לראשונה יש מאזן טוב יותר מהרביעית והחמישית לכן היא תארח.
אבל אם ה8 עולה לחצי גמר לרביעית\חמישית יהיה יתרון ביתיות כי להם יהיה מאזן יותר טוב.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
על איזה מאזן אתה מדבר, של הליגה ייענו איזה מקום הם סיימו או כמה הם ניצחו בסדרה?
ואני מדבר על הכל, גם גמר גם חצי גם רבע
תחשוב על זה ככה
כל פעם שקבוצות נפגשות
מסתכלים למי היה מאזן יותר טוב בעונה הרגילה
ולפי זה מחליטים
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אהה עכשיו קראתי שוב תדברים והבנתי תודה לכולם