בחיים לא שיחקתי עם יוסטון אני רוצה משחק שתיים אימון לראות מה אני יכול לעשות איתם
תשאירו אייסי ואמשו ונדבר
בחיים לא שיחקתי עם יוסטון אני רוצה משחק שתיים אימון לראות מה אני יכול לעשות איתם
תשאירו אייסי ואמשו ונדבר
|
|
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
הבאת לי רעיון
אני יפתח מסנג'ר לליגה
אני יפתח ויוסיף אותך
זה מה שאני עשיתי פחות או יותר =]
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
פריסיסון?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אם תרוצה
t537@zahav.net.il
או באיסי 556566
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
346620617 תוסיף אותי אני חייב אימונים דחוף!! :\
יאללה ניר עדן בואו כבר
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
תשחקו עדיף בטורניר וזהו מה זה אימונים עכשיו אפשר לחשוב אנחנו משחקים על כסף ..משחקים בישביל הכיף זה הכול
Indianapolis colts Champions!!!