|
|
אפחד לא יקנה זה לאק :\
רק פראיירים
ומה לא שווה לי לישמור לעצמי ?
זה חרא של דבר אם אין לך כסף תשתמש בזה......
אם לא הייתי מוכר לחגי את השחור שלי הייתי מלווה לך :\
אז במה "לנסות" למכור?
זה מעל הממוצע!!!!!!!!!!! זה שווה 40 קיי[לחנות זה 35 קיי לא?]
טוב אז לא היה לא מזל הפעם ,אני מוכר לחנות ...