יש לי עוגה כזאת שמקבלים מהמתנות שנופלות מהעוגות האלה ואני לא יודע בכמה למכור או מה לעשות איתה
מה עושים איתה??
כמה למכור אותה??
יש לי עוגה כזאת שמקבלים מהמתנות שנופלות מהעוגות האלה ואני לא יודע בכמה למכור או מה לעשות איתה
מה עושים איתה??
כמה למכור אותה??
|
|
תשתמש זה לא שווה כלום סתם מעלה 365 HP/MP
לאאאאאאאאא
זה המתנה הזאת?
אתה יכול לסיים איתה קווסט :\
קרא חוקי חתימות