איזה כיףףף
יצא לי maple stuff לרמה 35 בתנינים ומכרתי אותו ב1.8 mil
היה שווה??
איזה כיףףף
יצא לי maple stuff לרמה 35 בתנינים ומכרתי אותו ב1.8 mil
היה שווה??
|
|
איזה זונות לכולם יוצא
חח לא שיחקתי
עד מתי זה נופל?
:|
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
עד ה 31....
ולא היה לך שווה..
אפחד לא יודע מכירים יש מפגרים שקונים ב5 מיליון ככה
אני חושב שמי שעשיר כל כך הוא לא כזה נוב
אבל יש אנשים כאלה...
פעם שעשיתי PQ
אז איש אחד שמח וזה שהוא קנה
mystyc
מ3 מיליון.
העשירים לא נובים?
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה