איזה משחק היה בין דאלס לספרס כמו שאני ורועי דיברנו אתמול זה היה מבחן אופי ענק לקבוצה של אייברי ..
כי לא כל אחד יכול להתאושש מסוג ההפסד שהיה במשחק הראשון ...
אבל דאלס נתנו פשוט הצגה ברבע השני וסיימו מחצית ביתרון 20 !! ..
וזה גם בזכות מהלך גאוני של אייברי שעשה את ההתאמות ופתח בחמיישיה עם האריס שהיה ענק ..
גם נוביצקי נתן משחק לא רע של 21 נקודות מה שכן באחוזים נהדרים ..
אבל מעל כולם היה הווארד שהיה פשוט אדיר בחדירות קליעות הכול ולספרס לא הייתה תשובה ..
ועלו ל19-0 במשחקים שהאוורד קולע מעל 20 נקודות ...
מצד שני זה היה שוב טימי דאנקין שהיה טוב מאוד והחזיק לבד את הקבוצה במשחק צמוד בהתחלה ואז קיבל עבירה שלישית ובלעדיו הספרס החטיאו את כל הזריקות עד סוף הרבע השני ..
הספרס ניסו לחזור והצליחו להוריד עד 14 אבל שם מהלך ענק של האריס ועוד סל נוביצקי גמרו את הסיפור ..
במשחק השני הלילה דטרויוט נגד קליבלנד .. ראשיד היה פשוט אדיר ונתן לדטרויוט יתרון גדול וזה היה נראה כשיחזור של המשחק הקודם עד שלברון התעורר ברבע הרביעי הצליחו להוריד עד 5 הפרש אבל לא יותר מזה ..
ראשיד סיים עם 29 נקודות ו5 שלושות לברון 30 נקודות 14 ריבאונד ..





ציטוט ההודעה











