קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תוצאות... ניצחון לינקס, דטרויוט כבר ב2:11
    על ידי HaZiLiBiLi בפורום כדורסל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-12-2005, 16:42
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-11-2005, 17:39
  3. דאלאס(+4) - ספרס ועוד כמה מהלילה
    על ידי HaZiLiBiLi בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-11-2005, 10:08
  4. הלילה! קליבלנד קבלירס - סאן אנטוניו ספרס
    על ידי LinkinH בפורום כדורסל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 05-11-2005, 19:13
  5. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 13:51
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

דאלס ספרס 1-1 !!! דטרויוט 2-0 ..

  1. #1
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל דאלס ספרס 1-1 !!! דטרויוט 2-0 ..

    איזה משחק היה בין דאלס לספרס כמו שאני ורועי דיברנו אתמול זה היה מבחן אופי ענק לקבוצה של אייברי ..
    כי לא כל אחד יכול להתאושש מסוג ההפסד שהיה במשחק הראשון ...
    אבל דאלס נתנו פשוט הצגה ברבע השני וסיימו מחצית ביתרון 20 !! ..
    וזה גם בזכות מהלך גאוני של אייברי שעשה את ההתאמות ופתח בחמיישיה עם האריס שהיה ענק ..
    גם נוביצקי נתן משחק לא רע של 21 נקודות מה שכן באחוזים נהדרים ..
    אבל מעל כולם היה הווארד שהיה פשוט אדיר בחדירות קליעות הכול ולספרס לא הייתה תשובה ..
    ועלו ל19-0 במשחקים שהאוורד קולע מעל 20 נקודות ...

    מצד שני זה היה שוב טימי דאנקין שהיה טוב מאוד והחזיק לבד את הקבוצה במשחק צמוד בהתחלה ואז קיבל עבירה שלישית ובלעדיו הספרס החטיאו את כל הזריקות עד סוף הרבע השני ..

    הספרס ניסו לחזור והצליחו להוריד עד 14 אבל שם מהלך ענק של האריס ועוד סל נוביצקי גמרו את הסיפור ..


    במשחק השני הלילה דטרויוט נגד קליבלנד .. ראשיד היה פשוט אדיר ונתן לדטרויוט יתרון גדול וזה היה נראה כשיחזור של המשחק הקודם עד שלברון התעורר ברבע הרביעי הצליחו להוריד עד 5 הפרש אבל לא יותר מזה ..
    ראשיד סיים עם 29 נקודות ו5 שלושות לברון 30 נקודות 14 ריבאונד ..




    Indianapolis colts Champions!!!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    תודה מירו =]

    אללה דאלאססססס
    איזה יופי !!!
    להמשיך להמשיך ... יהיה לספרס עכשיו מאוד מאוד קשה במיוחד
    בבית של דאלאס אחד המגרשים הכי ביתיים בליגה .
    אבל למי אכפת?

    דטרויט כבר מראה סימנים של סגירת סיפור, סוף רבע שלישי היה 22 הפרש .
    זה כבר סיכם את המשחק הם פשוט הפסיקו לשחק, התוצאה בסיום בכלל
    לא משקפת את מה שהיה כל המשחק, חוץ מזה ניצחון אחד של דטרויט בחוץ
    על לברון והחבורה ולמרות שכבר חזרו השנה מ3-1 יסגור סופית את הסדרה .

    עוד משהו
    ברגע שדאלאס תעבור אני מקווה שאת הספרס שום דבר
    אבל שום דבר לא יעצור אותה בדרך לאליפות, לא פיניקס
    לא קליפרס לא מיאמי וגם לא דטרויט .

  4. #3
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,585
    לייקים
    0
    נקודות
    14
    משפט מחץ
    בדווווווקקקק יעעעעעעעניייי?!?!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אההה קליבלנד לוזרים.... אבל בכל זאת אי אפשר להאשים אותם דטרויט היא קבוצה מדהימה
    דאלאס וסן אנטוניו יכול להביא לנו סדרה מדהימה חבל על הזמן
    אללה מכבייי..

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עלק קליבלנד לוזרים
    ראית מה הם עשו לוושינגטון
    אין מה לעשות דטרויט טובים מדי וחכמים מדי
    ובפאלאס זה כמעט בלתי אפשרי לנצח אותם
    עכשיו חוזרים לאוהיו.. שם אני מאמין קליבלנד יגנבו את ה 2 משחקים שלהם

    כל מקרה .. אייברי גדול... עכשיו בחוץ בכלל ג'ינובילי יהיה נפל בטח
    אבל צריך להיזהר מפרקר... אם הוא מבריא זה מסוכן

    לברון גם גדול .. אבל כמה הוא יכול לעשות לבד





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  6. #5
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ראיתי תמשחק השני של דטרויט
    ודטרויט פשוט שיחקו חכם ב3 רבעים ראשונים חנקו את ג'יימס ושיחקו לשיד שתפס יום
    ברבע הרביעי הכל נתקע אז הם התחילו לצמצם
    הבעיה של דטרויט כל השנה זה שיש להם פתאום 5-6 דקות שהם לא קולעים כלום וזורקים זריקות גרועות ואז היריבה מצמצמת
    בגלל זה נגד סן אנטוניו יהיה בסדר בגמר כי גם סן אנטוניו לא קבוצת התקפה גדולה
    נגד דאלאס זה יהיה יותר קשה

  7. #6
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    לא היה לי יומיים אינטרנט היו בעיות....עכשיו חזרתי
    הסדרה בין קליבלנד לדטרויט כבר נגמרה לפני שהיא התחילה אני לא מבין למה ספורט5 החליטו לשדר את המשחק הזה במקום סאן אנטוניו-דאלאס כמו שנקבע בהתחלה?

  8. #7
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    על איזה שידור אתה מדבר???
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  9. #8
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
    על איזה שידור אתה מדבר???
    בלילה בין שבת לראשון

  10. #9
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    לא משדרים את זה ESPN??? בעע
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  11. #10
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    בעעע כנראה הם מחוייבים לתת משחק מכל סדרה או משהו... אחרת לא מבין...

    חזרתי מטיול שנתי היה שווה =]

    מאבס עשו לי את היום שאבא שלי עידכן אותי שהם ניצחו, קליפרס פיניקס צמוד ולא מעניין.

    מיאמי ראיתי את הרבע הראשון של המשחק ה2 והפסקתי כי זה שיעמם, פשוט פירקו אותם והם ימשיכו לפרק לדעתי(לכו תדעו אם מיאמי).
    ודטרויט קליבלנד... לברון מדהים אבל זה יספיק רק לניצחון אחד.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    אלון מוזר המשפט הזה =/ :
    "קליפרס פיניקס צמוד ולא מעניין"
    ?
    ??
    ???
    ????
    2 דברים .
    1. לא היה צמוד !
    2. לפי דעתי משחק שהוא צמוד הוא מעניין, לא הגיוני שזה יהיה לא מעניין גם אם זה קטסל א' נגד קטסל ב' .
    צמוד זה מעניין =]

  13. #12
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    התכוונתי שהסדרה הולכת להיות צמודה ולא מעניינת אותי לפחות.
    כי בסופו של דבר הם יחטפו בראש מהטקסנית המנצחת,הקליפרס לא מספיק טובים והסאנס כמה שאני אוהב שחקנים שמה, בחייכם מול הלייקרס אולי אפשר לשחק בלי גבוה אחד אפילו אבל מול קבוצות נורמליות אחרות?
    החוסר גובה של פיניקס גובל בבדיחה כבר. 57-26 בריבאונד לקליפרס משחק אחרון.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    התכוונת
    היית כותב הכל היה נמנע =]

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect