הקליפרס יצאו למשחק מספר 2 בפיניקס, בידיעה שהפסד יכול לסבך אותם מאוד
בסדרה . קטינו מובלי (מהדקות שאני ראיתי) נתן משחק מעולה עם כמה סלים פשוט
בלתי ניתנים לעצירה, והוביל את הקליפרס לניצחון מרשים ! 122-97 על הסאנס ..
קודם כל, רק 97 לסאנס זה כבר אומר משהו =/ . הקלע הבולט בקליפרס היה
ברנד ששוב נתן משחק ענק הפעם עם 27 נק' ו10 ריב' .
ההפסד של הסאנס לקח מהם את יתרון הביתיות לפחות נכון לעכשיו, הקליפרס ינסו לנצל זאת .
9 מ26 מהשלוש לכל פיניקס ביחד, לא מאפיין אותה במיוחד לא בבית .
מיאמי שהפסידה במשחק הראשון הייתה חייבת לנצח את הנטס לפחות במשחק השני בבית
והיא עשתה את זה במיוחד בעזרתו הגדולה של דווין וויד, כאחד שגם את המשחק הזה לא ראה
אני לא יכול להגיד ממש מה היה .. לפי התוצאה ברבע הראשון (41-19 לוהט להיט) אפשר
כבר לראות כמה המשחק היה בשליטה של שאק פלאש ושאר החבורה . וויד הוליך את
הקלעים עם 31 נקודות ב12 מ19 מהשדה . חוץ משאק שקבר 21 נקודות משלו גארי פייטון
היה שם מהספסל כשהוא קולע 11 נקודות 100% מהשדה (3מ3 לשלוש) .
הלילה יש חופש ממשחקים, ומחר חוזרים לשגרה
שוב עם אותם משחקים שהיו לפנות בוקר, הפעם מחליפים מגרשים .
מיאמי נוסעת לניו ג'רזי, ופיניקס בדרך לל.א ...
תבלו =]






ציטוט ההודעה






