קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מישהו התלונן על לברון? היט - באקס. הלילה ESPN
    על ידי AllenIverson בפורום כדורסל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-12-2005, 16:04
  2. סטון קולד-חוזר ובגדול!
    על ידי Motkot בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-11-2005, 20:19
  3. מישו כבר יכול לשמוע את היט אנד ראן??
    על ידי Sunz בפורום אלקטרונית
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 19-11-2005, 17:32
  4. נכון בקליפ של היט אנד ראן איך בסוף כל הקהל צועק
    על ידי KaMaSuTranCe בפורום אלקטרונית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-10-2005, 00:44
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

הקליפרס השוו ובגדול . 1-1 גם בנטס - היט

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל הקליפרס השוו ובגדול . 1-1 גם בנטס - היט

    הקליפרס יצאו למשחק מספר 2 בפיניקס, בידיעה שהפסד יכול לסבך אותם מאוד
    בסדרה . קטינו מובלי (מהדקות שאני ראיתי) נתן משחק מעולה עם כמה סלים פשוט
    בלתי ניתנים לעצירה, והוביל את הקליפרס לניצחון מרשים ! 122-97 על הסאנס ..
    קודם כל, רק 97 לסאנס זה כבר אומר משהו =/ . הקלע הבולט בקליפרס היה
    ברנד ששוב נתן משחק ענק הפעם עם 27 נק' ו10 ריב' .
    ההפסד של הסאנס לקח מהם את יתרון הביתיות לפחות נכון לעכשיו, הקליפרס ינסו לנצל זאת .
    9 מ26 מהשלוש לכל פיניקס ביחד, לא מאפיין אותה במיוחד לא בבית .

    מיאמי שהפסידה במשחק הראשון הייתה חייבת לנצח את הנטס לפחות במשחק השני בבית
    והיא עשתה את זה במיוחד בעזרתו הגדולה של דווין וויד, כאחד שגם את המשחק הזה לא ראה
    אני לא יכול להגיד ממש מה היה .. לפי התוצאה ברבע הראשון (41-19 לוהט להיט) אפשר
    כבר לראות כמה המשחק היה בשליטה של שאק פלאש ושאר החבורה . וויד הוליך את
    הקלעים עם 31 נקודות ב12 מ19 מהשדה . חוץ משאק שקבר 21 נקודות משלו גארי פייטון
    היה שם מהספסל כשהוא קולע 11 נקודות 100% מהשדה (3מ3 לשלוש) .

    הלילה יש חופש ממשחקים, ומחר חוזרים לשגרה
    שוב עם אותם משחקים שהיו לפנות בוקר, הפעם מחליפים מגרשים .
    מיאמי נוסעת לניו ג'רזי, ופיניקס בדרך לל.א ...
    תבלו =]

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    תודה רבה עדן ...

    קליפרס מרשימים גם משחק קודם הם נתנו פייט יפה והפעם הם גם גרמו לפיניקס להחטיא וחוזרים הביתה מה שכן הדבר שניצח להם שהם לקחו איזה 30 ריבאונד יותר ואם זה ימשיך לקרות הם יכולים לקחת את הסדרה ופה החיסרון הגדול של אמרה ושל קורט תומאס ..


    וראיתי את הרבע הראשון של ההיט פשוט הצגה מדהימה וייד צלף שלושות בהתחלה אחרי הרבע הראשון אפשר היה ללכת לישון כי התוצאה הייתה כבר ידועה




    Indianapolis colts Champions!!!

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני שונא את התקשורת הם כאלה מעצבנים
    ב 2 המשחקים הראשונים תמיד התקשורת גומרת את הסדרה
    אם יש 2-0 אז אומרים אין סיכוי לחזור
    אם 1-1 אז זהו הלכה הביתיות עכשיו הם יכולים לחגוג להם על התחת

    נודניקים





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect