כנראה שלא.
מיאמי ופיניקס ניצחו.
כנראה שלא.
מיאמי ופיניקס ניצחו.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
|
|
מוזר שאני מעדיף את ניו ג'רזי ואממ דאלאסכל השאר לא מעניין אותי
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
חח לי קצת האמת פיניקס לא ממש יותר מיאמי ונטס סדרה טובה עד עכשיו .. למרות שמיאמי פשוט יותר טובים ..
Indianapolis colts Champions!!!
לצערי=\ חסר לניו ג'רזי איזה פועל שחור מתחת לסל
אי אפשר עם הלמחיות שם
יש שלושה סופרסטארים מטורפים
חייבים קצת כוח סעמק
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
פיניקס יקחו ב6 לדעתי
ניו ג'רזי מאכזבים אותי .. חבל עליהם
מיאמי מפתיעים מה החליטו פתאום לשחק
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
היה להם כוח אבל הוא החליט שצריך לקחת קצת מריחאונה אז עכשיו הם בכלל נשארו רק עם קולינס מול שאק :s45:נכתב במקור על ידי linkin
Indianapolis colts Champions!!!
קרסטיץ' אפס.
שאק פשוט עצוב לראות אותו מדרדר, ג'ייסון קולינס עוצר אותו באחד על אחד.
דווין וויד אלוהי, גם קרטר.
מיאמי ינצחו ניו ג'רזי אין מספיק כלים.
פיניקס קליפרס לא ראיתי משחק אין לי מושג.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
כן אלון מה אתה מנסה להגיד פה ?
אם תפתח אתה למישהו יהיה אכפת .
אגב
תודה שפתחתח .
חבל נטס היו יכולים לגנוב משהו =/
ופיניקס החזירו את הביתיות יהיה קשה מאוד עכשיו לקליפרס .
אנחנו רואים כמה הביתיות חשובה בסדרות האלה
בינתיים חוץ מדטרויט שהם לא דוגמא
יותר משחקים ניצחו בחוץ מבבית
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."