יש לי תאמא הכי חמודה בעולם
אמרתי לה אנלא הולך לבצפר
אז היא אמרה סבבה
אין בצפררררר
יש ביתתתתתת
מי פה?
יש לי תאמא הכי חמודה בעולם
אמרתי לה אנלא הולך לבצפר
אז היא אמרה סבבה
אין בצפררררר
יש ביתתתתתת
מי פה?
|
|
חחחח
אנננננייייי
עוד מעט בצפר P=
תחזור לישון חעחחע הכי טוב :]
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
לא רוצה
אני כבר לא ירדם =\
שיהיה לכם לג בעומר שווההההה אש לפאאאאניייםםם :]
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
העירו אותי עכשיו להוריד ת'כלבה..
אני לא לומד כבר
שבת ראשון ועד רביעי..
אתה יודע ממתי אני מחליט אם אני הולך לביה"ס או לא .. =|
דיי יב' מה אני יגיד לאמא שלי ?
אני הולך רק לראות את המורה ? =|
אבל אמא חמודה יש לך בכל זאת D:
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
כן אבל אני מעדיף להגיד לאמא שלי בעצמי שאני לא הולךנכתב במקור על ידי AvixTz
במקום שאיזה מורה תתקשר ותגיד שלא באתי לבצפר =\\\\\
עזוב אותך בצפר:]
אני גם לא הולך
slickskter@gmail.com
יום רביעי בגרות .. יומיים חופש :]
אני פה...
מחרתיים בגרות בפסקל..אז אנ יבבית...צריך להתחיל ללמוד ואין לי כחח
כל המדעי המחשב האלה נראה לי מזה מפחיד
מזל שלא קיבלו אותי :|||
( הייתי מת שיקבלו אותי בצפר מזדיין )
אני רוצה ללמוד עכשיו למה מחר אני אשן כל היום אחרי לג בעומר וביום שלישי בערב אני הולך למופע זיקוקים בתל אביב..
אבל ראסמי אין לי מה ללמוד
Bagrut OWN3Z