כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
יששששששששששששששששששששששששששששש
איפה הספרס?
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
יששששששששששששששששששששששששששששש
איפה הספרס?
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
|
|
הם בבית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה משחק ענק פשוט ענק .. אין לי כוח לכתוב הרבה וכמה השופטים דאגו להשאיר את המשחק צמוד ..
אבל הקבוצה היותר טובה ניצחה פה היום וזה מה שחשוב !!
Indianapolis colts Champions!!!
יישש אלוהיים
אלוהים גדול ולובש כחול והשם משפחה שלו מתחיל ב נ
אממ הללוייהה סופסוף הסוס השחור והמכוער של הגמרים עף תודה למיכאל
ד''ש ענקי למיכאל
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
![]()
![]()
![]()
עצוב
בעעע הגיע לדאלאס לנצח כל הכבוד, היה משחק ענק וסדרה ענקית (ממה ששידרו לנו), אין לי יותר מה להגיד הרסו לי את מצב הרוח
שנה הבאה אנחנו נחזור:Boxing:
GO SPURS GO
איזה יופי כ"F רציתי שהם ינצחו=]
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...
יאאאאאאא ביביי המשחק הכי טוב שראיתי השנה.
נוביצקי אלוהי פשוט אלוהייייייי.
ולסיום חמשיר:
מי השתין במכנסיים?
דאנקן השתין במכנסיים!
מי נחנק ולא תיפקד בהארכה(אם כל הכבוד לדיופ שהיה חמדמד)
דאנקן נחנק ולא תיפקד בהארכה.
מי ניצחו?
מאבס!!!
גו מאבס גו!!
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
דאנקן לא נחנק ולא השתין במכנסיים הוא לפחות לקח אחריות ולא ברח מהכדורנכתב במקור על ידי -Alon-
שאר הקבוצה עמדו והסתכלו...
ותזכיר לי איפה נוביצקי היה בהארכה?
חחחחחחחח נוביצקי סגרו אותו 3 שחקנים כל הזמן, הוא חדר נפלא והפעיל בצורה מושלמת את סטקהאוז וטרי המדהימים.
הוא היה נפלא לכל אורך הדרך ואל תשכח הוא עשה את המהלך של ה3 נקודות לשיוויון 104 =]
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
אנקן היה טוב
ג'ינו היה טוב
אבל לא מספיק פשוט לא מספיריקקק יישש דיירקקק המלךך
-אלון-
אני אוהבאותך נשמהההה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
דאנקן היה נפלא.
באמת שחקן נפלא(שמקבל המון כבוד מהשופטים כמה פאולים שרקו לטובתו ראבק)
אבל בהארכה הוא נחנק, לא הצליח לקלוע מעל דיופ פשוט.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
דיופ היה די טרי לעומת דאנקן שסחב ת'קבוצה שלו מינוס 20 חזרה למעלה
איפה פארקר היה רבע 4 והארכה?
ברוס בואן שחקן התקפה נוראיי
קית' ואן הורן שחקן כל כך חמודד חח
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
כל הכבוד למאבס
:\
We will b Back
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
נדמה לי שנאש לובש סגול לא ?נכתב במקור על ידי linkin
אלא אם התכוונת לננה אז טעות שלי
היה משחק גדול .. חבל שלא יכולתי לקום בגלל בגרות
וזונות גילו לי מי ניצח ( וגם איך ?@%&@%? )
אגב גם פיניקס
נאש שוב מראה מי ה MVP בליגה
ושוב פיניקס מחסלים בגיים 7
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."