http://www.atraf-f.net/showthread.php?t=159032
זה התחיל מזה שלא רואים את המשימות שאני פותח בשורת המשימות
אחר כך האקספלורר התחיל להיסגר ברגע שפתחתי אתרים
המדייה פלייר נסגר ישר כשפותחים אותו ( BSPlayer לדוגמא לא )
אחר כך כל הזמן התחילו לי תקיעות וכל שנייה תוכנה אחרת עושה not responding
עשיתי סריקת וירוסים , סריקת רג'יסטרי
לא יודע מה עוד לעשות
אגב ניסיתי לפתוח את ה system restore נסגר בשנייה כמובן
מה לעזאזל הולך כאן ?!
( עכשיו אני במחשב השני )








ציטוט ההודעה




