זה דחוף לי לא לנעול בבקשה עד שלא יסבירו כי זה דחוף...

איך אני צורב לדיסק של 800 מגה הוא רושם לי שיש בדיסק 700...אני צריך מדריך לצרוב על 800 מגה בבקשה