מי נמצא פה השעה 5:30
היה משעמם נשארתי כל הלילה ער עם חבר
שיחקנו משחק ברשת
מי נמצא פה השעה 5:30
היה משעמם נשארתי כל הלילה ער עם חבר
שיחקנו משחק ברשת
|
|
רד מהמחשב חחח
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו