חסר לכם שאתם לא מעריצים אותי עכשיו.
בוסטון קיבלה את טלפייר ותיאו רטליף הקשיש תמורת לפרנץ ודן דיקאו שעברו לפורטלנד וגם רנדי פוי הבחירה ה7 בדראפט.
טרייד הזוי לחלוטין לדעתי.
דאלאס נתנו פינוק(השחקן לא הפעולה) תמורת בחירת סיבוב שני עתידית ללייקרס.
דנבר נתנה בחירת סיבוב שני עתידית תמורת לאון פווה מבוסטון.
יוסטון שילמה כסף טוב על ליאור אליהו שלנו.
אינדיאנה קיבלה את הבחירה ה31 ג'יימס וויט בתמורה לאלכסנדר ג'ונסון הבחירה ה40 ומשהו ועוד 2 בחירות סיבוב שני עתידיות.
הלייקרס מקבלים את מוריס אבנס מדטרויט תמורת סאבס כלשהו...
ממפיס קיבלה את אלכסנדר ג'ונסון שצויין למעלה כבר מפורטלנד תמורת בחירת סיבוב שני
בטרייד משמעותי פורטלנד נתנה למיסוטה את פויי הבחיירה ה7 שיקבלה דרך בוסטון וקיבלה תמורתו את ברנדון רוי שנחשב לאחד הגניבות של הדראפט.
פיניקס קיבלה בחירת סיבוב ראשונה עתידית תמורת בראיין גרנט רג'ון רנדו וכסף.
בטרייד המשמעותי של הערב פורטלנד קיבלה להמרקוס אולדריג' אחד השחקנים המוכשרים בדרפט הזה משיקאגו ובתמורה נתנה את טיירון תומאס הבחירה ה4 וViktor Khryapa תהרגו אותי איך כותבים את זה בעברית.
פורטלנד קיבלה את גן סרחיו רודריגז שנבחר בבחירה שהלפרין היה אמור להבחר כביכול תמורת כסף.
פרד ג'ונס נשאר פייסר =]
פורטנלד הייתה עסוקה הערב ללא ספק.
בשבילכם הכל חברים.




.
ציטוט ההודעה






