קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אסיין בדרך להשעייה-תותח בן חיים
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-10-2005, 03:35
  2. [מחשב חדש] בדרך אלי...
    על ידי CompleX בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-10-2005, 03:10
  3. איך משיגים 50 שקל בדרך הכי מהירה?
    על ידי ofek בפורום דיבורים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-10-2005, 20:20
  4. ה נטס בדרך לברוקלין
    על ידי hacked87 בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 20:18
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-09-2005, 15:27
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

ביג בן בדרך לבולס

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל ביג בן בדרך לבולס

    אמש בן וואלאס קיבל 2 הצעות מ2 קבוצות שונות .
    האחת הייתה 48 מיליון דולר ל4 שנים מהדטרויט פיסטונס, והשנייה הייתה 52
    מילון דולר ל4 שנים מהשיקגו בולס . ביג בן ישב וחשב והגיע למסקנה שהוא עוזב
    את הפיסטונס גם בגלל בעיות עם המאמן פליפ סונדרס, וטס לשיקגו לשחק עם
    בן גורדון שאר החבורה האדומה וכנראה גם ג'יי אר סמית' שצפוי להגיע לקבוצה
    בטרייד מרשים שישלח את צ'נדלר לניו אורלינס בתמורה לפי ג'י בראון וסמית' .
    ההחתמה של וואלאס עדיין לא רשמית אבל כנראה שזה מה שיקרה !
    אם אכן זה יקרה שיקגו לדעתי קבוצה מצויינת ששנה הבאה תרוץ טוב לפליאוף
    ואולי גם לשלבים הגבוהים .

    עוד :
    מייק ג'ימס שהיה מובקש עד עכשיו מיוסטון ומדאלאס נפגש היום גם עם מינסוטה .

    ספידי קלקסטון חתם באטלנטה על חוזה של 24 מיליון דולר ל4 שנים, עזיבתו של
    קלקסטון את ניו אורלינס הייתה צפוייה בגלל הגעתו של בובי ג'קסון להורנטס .

    זהו לבינתיים =] תבלו

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    אם הוא עושה את זה בגלל הכסף הוא סתם גרידי.
    אם הוא עושה את זה בגלל פליפ שיבושם לו....אבל נראה לו שפליפ ישאר 4 שנים?
    גורדן וואלאס יכולים להיות המקבילה לשאק ווייד:] רק פחות טובים.


  4. #3
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    הבן אדם בן 31-32, נותנים לו 15 מיליון דולר לעונה במשך 4 שנים, אז אין סיבה שהוא לא ייקח את הכסף הגדול לפני הפרישה. זה בכלל לא קשור לכדורסל.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  5. #4
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    סך הכל הGM של שיקאגו דיי גאון.
    הטרייד על צ'נדלר הוא מעולה PJ יפנה לו בסוף השנה המון מקום בתקרת שכר כדי להחתים מחדש את היינריך גורדון דנג והחבורה, בן וואלס לדעתי משלמים לו יותר מדי, אבל הוא תוספת כוח סופר משמעותית שיהפוך את שיקאגו אולי לקבוצת ההגנה הטובה בליגה, יחד עם טיירון תומאס הרוקי המוכשר והבייבי בולס אולי שיאקגו סוף סוף בדרך חזרה לימים הטובים.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  6. #5
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    בן וואלאס לא שווה את הכסף שהוא מקבל, הוא לא שווה גם 10 מיליון ויכול להיות שהוא לא שווה גם 7. הזמן יגיד.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לדטרויט הוא היה שווה את הכסף
    בקבוצות אחרות הוא יאכזב לדעתי

    יש שחקנים שמתאימים רק לקבוצות מסויימות
    כמו שאנשים יכולים לפרוח בפיניקס ואז לא לקבל דקות אפילו בניו יורק





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  8. #7
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    בחייאת
    הפעם האחרונה שבנאדם קלע סל דינזוארים הלכו ברחובות
    הוא בן 32 ומזדקן כל יום, ההגנה לא מה שהייתה פעם ואם הוא לא מסתדר עם פליפ שהוא בנזונה של מאמן כי הוא התקפי ובתכלס שווה עכשיו לתת לשיד לשחק סנטר ומקדייס PF או משו

    בקיצור זה סבבה

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ניר מה אתה מבין יא מזרחי
    חוץ מזה
    עכשיו צריך להחתים מישהו אחר
    אתה לא יכול להמשיך עם הסגל הנוכחי
    איבדת את פאקין שחקן ההגנה של השנה בכמה שנים אחרונות ( חוץ מאחת )





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect