אמש בן וואלאס קיבל 2 הצעות מ2 קבוצות שונות .
האחת הייתה 48 מיליון דולר ל4 שנים מהדטרויט פיסטונס, והשנייה הייתה 52
מילון דולר ל4 שנים מהשיקגו בולס . ביג בן ישב וחשב והגיע למסקנה שהוא עוזב
את הפיסטונס גם בגלל בעיות עם המאמן פליפ סונדרס, וטס לשיקגו לשחק עם
בן גורדון שאר החבורה האדומה וכנראה גם ג'יי אר סמית' שצפוי להגיע לקבוצה
בטרייד מרשים שישלח את צ'נדלר לניו אורלינס בתמורה לפי ג'י בראון וסמית' .
ההחתמה של וואלאס עדיין לא רשמית אבל כנראה שזה מה שיקרה !
אם אכן זה יקרה שיקגו לדעתי קבוצה מצויינת ששנה הבאה תרוץ טוב לפליאוף
ואולי גם לשלבים הגבוהים .
עוד :
מייק ג'ימס שהיה מובקש עד עכשיו מיוסטון ומדאלאס נפגש היום גם עם מינסוטה .
ספידי קלקסטון חתם באטלנטה על חוזה של 24 מיליון דולר ל4 שנים, עזיבתו של
קלקסטון את ניו אורלינס הייתה צפוייה בגלל הגעתו של בובי ג'קסון להורנטס .
זהו לבינתיים =] תבלו






ציטוט ההודעה








