באסטון אמר שישאר במכבי בתמורה לחוזה
של שלוש שנים ומיליון דולר לעונה .....
באסטון אמר שישאר במכבי בתמורה לחוזה
של שלוש שנים ומיליון דולר לעונה .....
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
|
|