ירושלים אומנם לא עושה הרבה רעש, אבל עובדת .
עובדת בשקט ...
תמאר סליי סיכם בקבוצה, אך עדיין לא חתם רשמית ..
סליי אמור להרוויח כ300 אלף דולר לעונה הקרובה מעט
פחות מהחוזה הישן שלו, אך עדיין ישאר אחד הזרים
היקרים בליגה .
עוד בירושלים :
כרגע נותרה לירושלים עמדה אחת פתוחה לזרים, ודן שמיר עדיין מחפש רכז .
הוראס ג'נקינס נשאר אחת האופציות, כשבמקביל נבדקים שמות נוספים כמו
שון קולסון שנמצא במו"מ ראשוני עם הקבוצה . קולסון רכז בן 31 שיחק בעונה
שעברה בקאזרטה מהליגה האיטלקית השנייה, ורשם ממוצעים של 30.6 נק'
למשחק .
בגזרה הישראלית הרבה סימני שאלה אצל האדומים ...
הרבה שמות באוויר .
אחד מהם זה דייויד בלות'נטל הישראלי (:wtf

, שחתום באיטליה,
ובמידה וישתחרר, נמצא גם ברשימת הקניות של מכבי ת"א .
בקבוצה כבר בדקו את האפשרות לצרף את ליאור ליובין ודרור חג'ג*,'
שעדיין בוחנים אפשרויות באירופה . במקביל נראה שהסיכויים לחידוש
החוזה עם עידו קוז'יקרו השתפרו לאחרונה, ואם לא, ייתכן שעמית
תמיר יחזור לקבוצה .
אם יש לכם עוד אתם מוזמנים להוסיף ...
עד כאן =]
תבלו !