קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-10-2007, 12:41
  2. אם היה פורום אנימה הייתם נכנסים<?
    על ידי La Bamba בפורום דיבורים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 09-09-2005, 19:52
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 23:52
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

אם ה' היה...

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל אם ה' היה...

    גבר אז.....
    1. לא הייתה לנו זקפת בוקר.
    2. אם כבר הייתה לנו, זה לא היה מלווה בדחף להשתין.
    3. אם כבר הייתה זקפת בוקר מלווה בדחף להשתין, זה לא היה קורה לנו כשאנחנו ישנים על הספה אצל הדודה שלנו, או באוהל המשותף בטיול משפחות.
    4. הייתה לנו עין נוספת בצוואר, כדי שלא נצטרך להשפיל מבט כשאנחנו מסתכלים להן על החזה.
    5. הן לא היו מצליחות לשכנע אותנו לתת להן את האוטו.
    6. המשחק המקדים והמשגל היו מתאחדים.
    7. הגודל לא היה קובע.
    8. הן היו גומרות לפנינו.
    9. הן היו נרדמות ישר אחרי...
    10. ערוץ הספורט היה הערוץ הממלכתי.
    11. היינו מבינים את הקשר בין מה שהן אומרות למה שהן רוצות.
    12. לא היינו מקריחים.
    13. בדיקת רקמות לא הייתה מוכיחה כלום.
    14. סרטים כחולים היו חלק מתוכנית הלימודים בבית הספר.
    15. הזין היה יודע למשוך בחזרה, כמו האף, את הטיפה האחרונה.
    16. תעודת הנישואין הייתה כמו רשיון נהיגה – אחרי חמש שנים פג תוקפה.
    17. בכי לא היה גורם לנו מה שאנחנו לא רוצים לעשות.
    18. פלוצים היו תורמות לאיכות הסביבה.
    19. לא הייתה אפליה מתקנת.
    20. לא הייתה לנו שפשפת.
    21. כאב ראש היה דבר שאפשר לראות.
    22. לא היו לנו רגשי אשמה.
    23. על שפת הים לא היו רואים עלינו כשבא לנו על מישהי.
    24. בירה לא הייתה מנפחת לנו את הכרס.
    25. גם לידן – היינו חושבים מהמוח.


    אישה אז...
    1. לא היה לנו מחזור.
    2. היו לנו מחזרים.
    3. היינו משתינות בעמידה במקום להיות כל הזמן בעמדת המתנה(בשירותים ציבוריים לדוגמא).
    4. לא היו לידות –החסידה הייתה מתאמצת.
    5. לגברים היה כואב בפעם הראשונה.
    6. לא היו מדינות, לא היו גבולות ולא היו מלחמות (מקסימום משיכה קלה בשערות – וגם זה רק בטלנובלות). היינו פותרות את הסכסוכים בעולם בשיטת הצ'ילבות, ה"לכלוכים", הוצאת שם רע ובעיקר היינו "מדברות על זה".
    7. לא היה זין – או ליתר דיוק לא היינו תלויות בו, או עליו.(במשבה שניה, לכל גבר היו שניים. אחד מרכזי והשני לגיבוי).
    8. נקודת הג'י הייתה בפה – אפילו בורקס היה מביא לנו אורגזמה.
    9. לא היו קובעים את מנת המשכל שלנו על פי גודל דדינו וצבע שיערנו.
    10. לא היו עונות – היו רק סופי עונות.
    11. השיפוצניקים היו באים בזמן.
    12. המשחק המקדים היה נמשך יותר מהזיון עצמו – או היה בא במקום.
    13. לבעלים לא הייתה אימא.
    14. לאורלי ווינרמן ומירי בוהדנה לא הייתה עבודה




  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש אטרף האוואטר של קופיקו
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    הודעות
    4,724
    לייקים
    0
    נקודות
    448
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחח אהבתי אחי..
    לא מקובל לדבר על ה' אבל נגיד

  4. #3
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי TuPaC4LiFe
    חחחחחחחחחחחח אהבתי אחי..
    לא מקובל לדבר על ה' אבל נגיד

    מצטער אחי.....
    פעם הבאה אני לא יעלה דברים כאלה....


  5. #4
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    גיל
    37
    הודעות
    2,369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    to beer or not to beer
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחח
    מה זה לא יעלה דברים כאלה אם זה לא מפריע לך תעלה ואם זה לא מקובל עליו שלא יקרא
    זה קטע בן בן זונה וחבל שכולם יפסידו אותו כי זה לא מתאים לבחור עם הפטיש לאושרי

    "הבאתי לך ברזילאיות עם חוטיני מסתובבות לך בבית חופשי, ואתה לא עושה כלום
    לפחות שיעמוד לך בשביל הנימוס" (אסי כהן_מסודרים)

  6. #5

    ברירת מחדל

    בסדר אבל לא חייב לעשות את זה על ה'...

    איסי:266975198

  7. #6

    ברירת מחדל

    נחמד....חחחחחחחחחחחח........

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect