עכשיו יש הפסקת אש, זה זמן לפגוש את כולם ולהכיר במציאות
עכשיו יש הפסקת אש, זה זמן לפגוש את כולם ולהכיר במציאות
|
|
כל פעם שאני רואה שאתה רושם נושא אני חושב שזה Yellow Slider ואני בא לקלל תו בICQ :\
נו מה מונע ממך משה..נכתב במקור על ידי Moshe
שהוא לא יגיב לי חח , כי הוא לא נמצא/ישן/מסנן
ואז אני אקלל תו ולא יהיה לי מעניין :|
בואו נקרא למשה מושה :|
או לוניה :|
אביאל ת'חי????????
לא סתיתם קצת מהנושא?