סעמק יש באתר הזה תמונות יפות כאלה אבל חלק הם נותנים 50% איכות דפוקה ואפשר להוריד ביום 3 או משו כזה.
והכי מעצבן שהתמונות שיש להם אין לאף אחד :\
קיצר יש למישו איזה יוזר פרוץ ??? או דרך לעקוף ת'LOGIN ????
סעמק יש באתר הזה תמונות יפות כאלה אבל חלק הם נותנים 50% איכות דפוקה ואפשר להוריד ביום 3 או משו כזה.
והכי מעצבן שהתמונות שיש להם אין לאף אחד :\
קיצר יש למישו איזה יוזר פרוץ ??? או דרך לעקוף ת'LOGIN ????
כל דעביד רחמנא לטב עביד
בְּקַדְמִין בְּרָא יְיָ יָת אֲנָשָׁא...כְעַן בָּרֵי אֲנָשָׁא יָת אֱלָהָא
|
|
מצטרף מקרב לב :ס
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
מישו ?
כל דעביד רחמנא לטב עביד
בְּקַדְמִין בְּרָא יְיָ יָת אֲנָשָׁא...כְעַן בָּרֵי אֲנָשָׁא יָת אֱלָהָא
פעםםםםםםםםםםםםםם
אבל מזמן הבאתי מדריך
אייך להוריד רקעים משמה
תחפש בפורום מדריכים וטיפים
100% יש שמה תמדריך שלי
אתה מתכוון זה שמהכתובת של הPREVIEW משנים ת'מספר ?נכתב במקור על ידי super G
לא אחי זה כבר לא עובד [אם עבד אי פעם]
יש עוד משו? או שזה דווקא כן עובד. אם כן - תוכיחו !
כל דעביד רחמנא לטב עביד
בְּקַדְמִין בְּרָא יְיָ יָת אֲנָשָׁא...כְעַן בָּרֵי אֲנָשָׁא יָת אֱלָהָא