אני מנסה שנה לתפוס אחד מהבעלים תאיסי או מסן משו מהם!
כדי לפתוח רדיו לאטרף!
של שרת פרטי 1000 מאזיניים עם מרעכת ד'ישם ןהכול..
אז מישהו יכול לתת לי איסי של אחד מהבעלים שיוכל לעזור לי?
אני מנסה שנה לתפוס אחד מהבעלים תאיסי או מסן משו מהם!
כדי לפתוח רדיו לאטרף!
של שרת פרטי 1000 מאזיניים עם מרעכת ד'ישם ןהכול..
אז מישהו יכול לתת לי איסי של אחד מהבעלים שיוכל לעזור לי?
|
|
אתה יכול לשלוח לו מסר פרטי..
נעול, שלח לי הודעה פרטית אין לי כרגע איסיקיו.