יו היום היה הנחת תפילים קמתי ב 4 וחצי איזה שעמום זה
אבל לא נורא לא קראתי הרבה
עבר מהר ובשלום
יו היום היה הנחת תפילים קמתי ב 4 וחצי איזה שעמום זה
אבל לא נורא לא קראתי הרבה
עבר מהר ובשלום
|
|
מה אתה בסדר? השירים של יום כיפור הכי יפים
אבל אם אתה אומר שקמתה ב4 אז באמת מתחו את זה יותר מדי.. אצלנו בבית כנסת שעה סימנו סליחות + התפילה
אתה יודע, אף אחד לא מכריח אותך לשום דבר
זה צריך לבוא מרצון שלך
ScoRer
בדיוק !!